Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

SP MS: Ik lijk te moeten capituleren...

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Ruitje † 17-03-2019

Bericht door Ruitje † 17-03-2019 »

Hallo allemaal, sorry dat ik niet heb gereageerd op privé berichtjes. Het gaat hij lastig voor mij omdat te doen. Maar toch nu even een bericht.

Ik ga morgen, noodgedwongen, verhuizen. Het verpleeghuis hier heeft een plek voor mij gezocht, zonder dat wij wisten waar ze mee bezig waren. Ik kreegineens vorige week maandag te horen dat ik naar een andere locatie moet aan dezelfde instelling. De cliënt ondersteuner van Zorgbelang was juist voor mij bezig te zoeken naar een verpleeghuis maken zeven. Dat gaat nu niet door. Ook omdat ze contact hebben gehad met mijn huidige verpleeghuis en zeggen dat de zorg te zwaar is. Ik ga nu naar een NAH afdeling. Misschien valt het mee.

Dan kan ik niet echt een nieuwe start maken. Maar ik moet wel mee werken anders krijg ik nog grotere problemen. Zoals op zeggen zorgcontract en dan zou ik wel eens in een verpleeghuis kunnen komen heel ver weg. Nu kom ik dichterbij mijn oude woonplaats.

Morgen ga ik dus verhuizen. Dan moet ik in een ambulance. Ik zie er erg tegen op omdat in september ik had ook een hele pijnlijke rit vond. En nu heb ik nog meer pijn. De arts wil me niet extra te geven om de pijn te verzachten of de rit voor mij draaglijk te maken. Ik vind dat heel erg.

Hier houd ik het even bij.
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Ruitje,

Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen.... Sprakeloos.

Heel veel sterkte nogmaals en ik hoop toch echt dat de situatie nu toch een beetje gaat verbeteren voor jou.
tracy

Bericht door tracy »

Dag Ruitje, Ik kan alleen maar aansluiten bij Suzan en je veel sterkte te wensen in deze zeer moeilijke situatie.
wilm

Bericht door wilm »

Wat vreselijk heftig zeg

Geen woorden voor

Maar blijf voor je bidden
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Net als de andere , ik verschiet hiervan , elke keer weer.
Het enige dat voor mij overblijft is flink te bidden dat het voor jou allemaal iets dragelijker wordt .
Heel heel veel sterkte en hopelijk op een betere kans !


Riwidi
Fratema

Veel sterkte gewenst op deze zoveelste moeilijke dag

Bericht door Fratema »

Veel sterkte gewenst op deze zoveelste moeilijke dag

en het gaat maar door. en door. Ontzettend
Theewater

Bericht door Theewater »

Hoezo de mens staat centraal. Sterkte
Marja

Bericht door Marja »

Och Ruitje wat een onmenselijke benadering :huilen:
Ik ga niet zeggen dat het misschien wel meevalt en je het in het andere verpleeghuis wel goed krijgt.
Ik ben sprakeloos...
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Lieve Ruitje

Sprakeloos...….wat een behandeling :boos:

'k Hoop dat je in het andere verpleeghuis beter krijgt.

Héél veel sterkte!
mari

Bericht door mari »

Mensonterend.....:boos:

Alle sterkte gewenst.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp