Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

mijn mobiel moest effe de w.c pot checken

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Roely

Bericht door Roely »

[QUOTE=klooriaantje;1071705]Hallo Blub Blub Blub :haha:[/QUOTE]


was maar 1 blub en toen spring ik van schrik gelijk in mijn blote kont omhoog :D

knutsel: ik gooi die zakjes altijd weg :stom:
maar de mobiel heeft een dan in de rijst gelegen en hij doet al meer dan eerst. nog niet helemaal zoals het hoort maar ik ga wel informeren wat het kost om te repareren ;)

als hij weer gemaakt kan worden dan hou ik hem als reserve telefoon ;)

wilmie: nee die nieuwe is is niet w.c water dicht :haha: ik leg mijn mobiel nu op het wasbakkie neer ;)

als ik nou maar niet vergeet om hem eraf te halen als ik mijn handen ga wassen (zou weer zo'n smurfen actie zijn) :tralala:
chyta

Bericht door chyta »

nee die nieuwe is is niet w.c water dicht ik leg mijn mobiel nu op het wasbakkie neer
[COLOR="Purple"]Ohhh here min tiet , daar kun je op wachten dat hij binnenkort in de wasbak klettert 🙈🙈

Leg de " Drenkeling " in een bakje met zout en rijst , zet het in een raamkozijn bij een verwarming . Niet geschoten is altijd mis !!![/COLOR]
Roely

Bericht door Roely »

[COLOR="Purple"]Ohhh here min tiet , daar kun je op wachten dat hij binnenkort in de wasbak klettert 🙈🙈[/COLOR]

ik haal hem er wel uit voordat ik mijn handjes was :D

en de drenkeling heeft het deels overleefd maar ja ik ben blij met mijn nieuwe foon en die doet het zoals het hoort ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp