Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

mijn mobiel moest effe de w.c pot checken

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Roely

mijn mobiel moest effe de w.c pot checken

Bericht door Roely »

en ja hoor deze smurf is nog steeds een maf mens wat maffe dingen mee maakt :D

ik liep nog in mijn ochtendjassie want ik heb zo'n fijn virus te pakken en ben brak maar ja die kabouters doen de boodschappen niet en mijn vriend heeft late dienst.

dus hup roel niet zeuren, effe douchen en aankleden en gaan met die banaan !!

maar eerst effe piesen hoor (stond op knappen) :eek:
dus ik stop mijn mobiel in mijn zak van mijn ochtendjassie want ik word op de één of andere manier altijd gebeld als ik op de plee zit of onder de douche sta :weetniet:

dus roeltje hup naar de w.c, ga op mijn gemak effe sassen en ik buig naar voren om w.c papier van de rol te halen en PLONS :eek: daar lag mijn mobiel fotos te maken van het glazuur van de pot :grrr:

oh jottum daar zat ik op te wachten (not) :huh:

dus ik al een speer de foon uit de plee gehaald en afgedroogd maar ..................jullie raden het al ............... mobiel verzopen (kon niet zwemmen) :ogen:

ik geprobeerd kim te bellen en die hoorde geklots
en ik hoorde niks (nog een keer jottum wat een feest) echt hartstikke verzopen dat geval :stom:

dus nu heb ik uit nijd een nieuwe mobiel besteld (tja mag wel wat leuks doen met het geld wat ik uit die echtscheiding heb gekregen, heb er genoeg ellende voor meegemaakt) :puh:
Knillis

Bericht door Knillis »

Je bent niet de eerste maar ook zeker niet de laatste die dat gebeurt :D

Hier gebeurt het regelmatig dat de zuster die met helpt met douchen en aankleden even bukt om mijn onderbenen en voeten te wassen en plof daar ligt de telefoon in de douchebak.

Een duur grapje helaas! Koop er nu dan maar een die wel een zwemdiploma heeft. ;)
Roely

Bericht door Roely »

de samsung S7 schijnt waterdicht te zijn dus die heb ik al besteld ;)


en ik was al zo blij met gorilla glas en goede covers i.v.m mij lompigheid maar ja die verzuipen dus wel :D
wilm

Bericht door wilm »

Wat vervelend zeg

Misschien een tip:
Haal je oude helemaal uit elkaar, en leg hem in bakje droge rijst
tussen rijst

Dan kan hij paar dagen goed drogen en wil hij het wel weer eens gaan doen
Roely

Bericht door Roely »

deze kan niet uit elkaar :nee:
pike

Bericht door pike »

je mag ook gewoon zeggen dat je een nieuwe wil.
Roely

Bericht door Roely »

:D:D
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Hallo Blub Blub Blub :haha:
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Iedereen heeft zijn eigen wondermiddeltjes, maar het spul dat gemaakt is om water(damp) op te zuigen heet "silica-gel". Als je iets nieuws koopt, zit er altijd een zakje silica-gel in de verpakking, om te voorkomen dat je nieuwe apparaat al gaat roesten in de winkel.
Die zakjes had je niet weg moeten gooien, maar als je het toch gedaan hebt :
Het is in de vorm van kattenbakvulling te koop en dan heet het "Litter Pearls"
Je stopt je verzopen telefoon samen met wat silica-gel in een luchtdicht afgesloten zakje en dan leg je het geheel op een warme plek.
En dan maar duimen.
Wilmie

Bericht door Wilmie »

[QUOTE=Roely;1071533]de samsung S7 schijnt waterdicht te zijn dus die heb ik al besteld ;)


en ik was al zo blij met gorilla glas en goede covers i.v.m mij lompigheid maar ja die verzuipen dus wel :D[/QUOTE]

Spatwater dicht misschien, niet zwemwater (lees wc-water) dicht. :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp