Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forumweekend Lemele 2017 Het was geweldig!

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[QUOTE=Roely;1083299][B]de barbeknoei was super gezellig :D en wat leuk om oude bekenden en nieuwe gezichten te zien[/B] :lief:


[IMG]https://www.mupload.nl/img/eitdsl7kyof1h.jpg[/IMG][/QUOTE]


Het was Leuk om nu is een Smurf in Het Wild Te zien :cool:
Roely

Bericht door Roely »

Eng hè 😂😂
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[QUOTE=Roely;1083350]Eng hè 😂😂[/QUOTE]

Door de Foto wist mijn Vrouw hoe Fris en Fruitig ze mij Maandag Thuis kon verwachten :haha:
Roely

Bericht door Roely »

ja je zag er heel wakker uit :haha::haha:
eendje

Bericht door eendje »

Was zeker genieten, het weekend. :)
Als ik nu naar buiten kijk, lijkt het heeeel ver weg. ;)
MS-Express

Bericht door MS-Express »

Ook dit jaar hebben we de deelnemers gevraagd foto's te sturen om te plaatsen in een digitaal fotoalbum.

Er zijn er weer heel wat binnengekomen! :goed:

[URL="http://oud.ms-express.nl/album/Lemele2017/"]Klik hier om de foto's te bekijken.[/URL]
Billy

Bericht door Billy »

Leuke foto's :bedankt:
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik heb me net door alle foto's heen gewerkt... En oh oh, wat heb ik een spijt dat ik niet geweest ben. :stom:

Al die bekende en onbekende gezichten. En dan ook nog eens de ontbrekende gezichten die je dan toch even door het hoofd schieten...
Wat hebben we in de loop der jaren een hoop met elkaar meegemaakt en meebeleefd... Dierbaren mensen.

En echt, volgende keer Lemele ben ik er weer bij hoor. :ja:
Sara

Bericht door Sara »

Ik ben écht niet goed in grote groepen, maar vind 't wel heel leuk om de foto's te zien.

Top, jongens/meiden!
lotje

Bericht door lotje »

Leuke foto's! :bedankt:
Bekende en onbekende gezichten.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp