Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Telefoontje van VWS

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
kaasje

Telefoontje van VWS

Bericht door kaasje »

Wat me net toch gebeurde zeg!

Een tijdje terug had ik een mail gestuurd naar het departement VWS om mijn ervaringen van de laatste jaren eens te delen aangaande de WMO en zorgleveranciers.

Dit eigenlijk met de bedoeling om gewoon eens mijn verhaal te vertellen aan degenen die erover beslissen.

Ik verwachtte er niets van. Hooguit dat het op een grote hoop zou belanden.

Gaat net de telefoon.
Is het de assistente van de staatssecretaris van VWS!

Bijna een uur met haar aan de telefoon gezeten over mij mail.
Ze had nog een aantal vragen voor me.
Mijn mail gaat met de aanvullingen uit het telefoongesprek rechtstreeks naar de staatssecretaris.

Ook vertelde ze me nog dat ze volgende week een bespreking over de WMO op de agenda hadden staan. En ook daar zou ze mijn mail en verhaal nog eens ter sprake brengen.

Ik ben echt helemaal verbaasd.

Maar ook blij dat er toch aandacht besteed gaat worden aan de problemen in de WMO en de zorgleveranciers!
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Dat is toch een meevaller! :goed:
Hopelijk wordt er nu echt aandacht aan besteedt
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Misschien omdat nu o.a. de naam Kwelzorg bekend is geworden de laatste tijd ?
Veel beloven en niet doen?

Gemeentes die contracten opzeggen enz?
Misschien zijn er nog andere van dat soort onder een andere naam , ik weet het eigenlijk wel zeker....

Alleen echt , ik hoop zo dat je geschiedenis mag schrijven .......voor iedereen die van dit soort grapjassen afhankelijk is , hoe ze ook heten.....

Riwidi
kaasje

Bericht door kaasje »

Geschiedenis hoef ik niet te schrijven hoor.

Maar ik ben al positief verbaasd dat er zo een notie werd genomen van mijn mail.

Verder het feit dat er ook wel degelijk een bespreking aangaande de problemen gepland staat geeft toch weer wat moed.

En ik geloof echt niet dat de dingen even snel en simpel opgelost worden.

Overigens wist de mevrouw me ook nog te melden dat er een onderzoek gaande is naar het overgebleven WMO geld.
In de in dat ze willen weten wat gemeenten daar mee doen en waar het is gebleven.
Suzan

Bericht door Suzan »

Wat een aangename verrassing. :goed:

Ongeacht wat er uit rolt, je heb nu tenminste niet meer het gevoel dat je een roepende in de woestijn bent.
Riwidi

Bericht door Riwidi »

[[COLOR="Blue"]QUOTE=Suzan;1075099]Wat een aangename verrassing. :goed:

Ongeacht wat er uit rolt, je heb nu tenminste niet meer het gevoel dat je een roepende in de woestijn bent.[/QUOTE][/


Helemaal mee eens !

Riwidi
aikw

Bericht door aikw »

Wat goed dat je het gedaan hebt en wat fijn dat ze er wat mee doen. Nu hopen op effect 👍

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp