Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wie is de mol?

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Forumi

Bericht door Forumi »

Ook echt widm fan hier.
Vanaf het begin verdenk ik Diederik & Sanne
Sinds de vorige aflevering vind ik Thomas ook echt zwaar verdacht.

Ik ben heeeeel benieuwd straks, denk dat Jochem er uit gaat.
Veel plezier met kijken.
Klick

Bericht door Klick »

Ik zit op Jochem en Sanne...
Maar eerlijkgezegd is mijn mol al naar huis :o ik zat in de Jeroen tunnel :haha::haha:
Ik moet nog kijken.. ben wel nieuwsgierig
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Weer een week wachten
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

ik blijf bij thomas
april

Bericht door april »

Ik blijf ook bij Thomas. Zo benieuwd naar de ontknoping....
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Volgende week weten we alleen wie in de finale zitten. De mol is pas een week later bekend
Snowym

Bericht door Snowym »

Wat is jullie theorie, zou het nu toch Thomas moeten zijn? Of kunnen Sanne en Jochem ook nog? Mijn dochter zit op Sanne, ik zat op Jochem, maar begin nu toch wel heel erg te twijfelen.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik blijf bij Sanne!
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Dit is het eerste seizoen dat ik kijk en ik weet dus nog helemaal niet waar ik naar moet kijken.
Ik wist niet dat het programma zelf ook hints verwerkte in de afleveringen.

Ik ben op mijn gevoel afgegaan. En een beetje "logica".
Ik vind dat Sanne en Jochem niet zo goed kunnen acteren. Het lijkt allemaal zo overdreven, zo "geacteerd". Ik denk dus dat de Avrotros die mensen niet zal vragen de Mol te zijn, omdat ze dan snel door de mand vallen.

Nadat ik hier de verdenkingen op Thomas had gelezen, viel me in de laatste aflevering op dat hij (bijna) niks raadde bij de spreekwoorden op foto's. Sanne raadde het allemaal en de tegenpartij (Jochem en Diederik) deden ook hun best de spreekwoorden te raden.
Wat dat betreft zou ik voor Thomas gaan.
Ook vind ik hem vaak te onopvallend. En dat komt wel uit als je mogelijk verdacht wordt.

Ik vond Sanne een beetje onnozel bij het alfabet. Je schrijft de letters toch niet van rechts naar links? Ook verdacht.

Haha, en verder weet ik het niet en kun je mij alles wijs maken!
Ik zit in ieder geval telkens te genieten van al die mooie beelden van de omgeving! Weer een paar nieuwe reiswensen op mijn bucketlist gezet!
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Ik kijk dus, zoals eerder gezegd, eigenlijk nooit naar hun "mol" gedrag. Meer naar de hints er om heen.

Want ze mollen allemaal. Daar wordt je niet of nauwelijks wijzer van. Qua hints in de beelden van landschap attributen en dergelijke wijst alles naar Thomas.

Bijv. Het shirt wat hij aan heeft de laatste aflevering. Dit zijn romeinse cijfers. Welke ontbreken? DML. 😉
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp