Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wie is de mol?

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
april

Wie is de mol?

Bericht door april »

Zijn er nog meer mensen hier die een complete fan van Wie is de mol? zijn?

Mijn man en ik zijn samen met onze getrouwde kinderen helemaal gek van dit programma. Hier komt altijd van alles langs maar ik zie nooit wat over wie is de mol. Ben ik de enige hier?

Wij kijken al jaren en praten, appen hierover. We hebben zelfs een poule.

Voor alle duidelijkheid: ik denk al 3 afleveringen dat Thomas de mol is :huh:
Fia

Bericht door Fia »

Haha. Hier wordt wie is de mol? ook gevolgd.

Geen poule oid. Maar Thomas wordt hier ook zwaaaaaaar verdacht. Hoewela Jochem en Diederik ook rare fratsen uit halen.

Liefs,

Fia
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik sluit me aan met hoofdverdachte Sanne! :D
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

iEerlijk is eerlijk; ik vind het steeds minder leuk worden door de jaren heen, omdat ik het steeds slechter kan volgen (drukke spelletjes, onoverzichtelijk). Ik kijk dan met het geluid zachter en de ondertiteling aan...:ogen:

En apps e.d. heb ik nooit gedaan, volg ook bewust geen Mol-site ofzo, want ik wil alle speculaties en mogelijkheden niet horen ;)

Ik zit ook op Thomas als Mol :D
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

Volgens mij is het Sanne, sluit me dus aan bij Leeuwtje-nl, ...:D
Sharon

Bericht door Sharon »

Hier volg ik het ook trouw. Overigens is mijn mol er gisteren uitgegaan. Mijn tweede verdachte was Sanne. Dat is dus nu mijn hoofdverdachte.
Knillis

Bericht door Knillis »

[QUOTE=AngelNoa;1075478]iEerlijk is eerlijk; ik vind het steeds minder leuk worden door de jaren heen, omdat ik het steeds slechter kan volgen (drukke spelletjes, onoverzichtelijk).[/QUOTE]

Precies, zo ervaar ik het ook. Het is tè flitsend zodat ik een spel nog niet eens snap als het al is afgelopen.

Ik heb er een aantal jaren wel van kunnen genieten maar kijk het nu niet meer omdat het me enorm dat ik telkens de clou mis.

Dan maar naar "twee voor twaalf" kijken, een stuk rustiger en ondanks de vaak moeilijke vragen beter te volgen. :D
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Jaaa al jaren volg ik het

Doe een poule net een vriendin en meestal win ik het 😜

Ook ik zit midden in de Thomas tunnel als mol. Gisteren weer overduidelijk
Snowym

Bericht door Snowym »

Ja, wij kijken hier thuis ook en hebben zelfs een poule. Mijn mol is er gisteren ook uitgegaan, maar heb nu Thomas als 1e mol en Jochem als 2e. Diederik is nu voor mij afgevallen.
april

Bericht door april »

Het is inderdaad soms wel erg flitsend en ik heb ook vaak last van de achtergrondmuziek, hoe mooi ook. Vaak kijk ik daarom een aflevering 2 maal.

Afgelopen zaterdag heb ik alleen gekeken en gisteren nog een keer meegekeken met mijn man. Het was weer leuk! Nu al weer nieuwsgierig naar de volgende aflevering.....
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp