Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

paar keer per nacht wakker

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Roely

Bericht door Roely »

ik ben vandaag bij mijn dochter geweest en ik liep in de winkelstraat en ik wist dat ik iets moet kopen maar wat was het ook alweer :what:


nu kom ik even hier kijk en ja hoor "nachtlampjes" :stom:

ik heb echt een kop als een vergiet :ster:
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

notitie maken in je mobiel, of een briefje in je porto stoppen? ;)
Snowym

Bericht door Snowym »

Ik moet er ook meerdere keren per nacht uit om te plassen. Ik drink 's avonds al niets meer, maar dit helpt me niet. Moet overdag ook erg vaak.
Ik loop bijna met mijn ogen dicht en ga op de tast naar de wc (ik ken de weg heel goed :haha:), In de badkamer hangt inderdaad zo'n nachtlampje.
Altijd gebroken nachten dus, maar ik ben eraan gewend en wil er geen medicatie voor gebruiken.
Ik slaap meestal wel snel weer in, ik denk omdat ik niet echt heel wakker wordt op deze manier.
Roely

Bericht door Roely »

Lampie aanwezig 😉

Vannacht weer geslapen maar werd wel vroeg wakker omdat ik moest plassen maar ja dat is niet zo erg 😉

Maaike wat balen zeg dat je er meerdere keren uit moet.

Ik zou daar echt niet aan kunnen wennen 😐
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ik krijg sinds een half jaartje venlafaxine en slaap "rommeliger" dan voorheen. Ik sliep altijd 10 uur aan een stuk, nu wordt het iedere keer na 2-3 uur onderbroken.

Ik kreeg van een vriend de tip dat koffie wel tot 8 uur na kan werken, dus ook als je al slaapt. Nu drink ik alleen nog maar 's ochtends koffie en dan vanaf de middag kruidenthee of granenkoffie (chicorei).

CBD heb ik een week geprobeerd, maar daar ging ik vooral heel erg heftig van dromen, dus daar ben ik weer mee gestopt.

Het is lastig.
Roely

Bericht door Roely »

ik zou met de arts overleggen om de venlafaxine te vervangen voor een andere antidepressiva want goed slapen is heel erg belangrijk voor je !!!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp