Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zomertijd

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Giechel

Bericht door Giechel »

heb moeite met het uur vooruit en ook weer met het uur terug.
achterlijk gedoe vind ik het.
Billy

Bericht door Billy »

Dan heb je juist toch liever zomertijd?
ADEMloos

Bericht door ADEMloos »

Billy,
:thumbup:
ademloos
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Dit jaar in elk geval nog niet...

[QUOTE]De permanente beslissing over zomer– of wintertijd wordt nog even uitgesteld
De lidstaten van de EU gaan voorlopig de zomer- en wintertijd niet veranderen. De landen willen meer tijd om te kijken wat er moet gebeuren. Een voorstel van de Europese Commissie om het halfjaarlijks veranderen van de klok in 2019 af te schaffen, is hiermee afgewezen.

Redactie29 oktober 2018, 18:43[/QUOTE]
Billy

Bericht door Billy »

[QUOTE=raimonnea;1118285] heb echt moeite met slapen bij vroege daglicht [/QUOTE]

Maar met wat je hier zegt, is zomertijd je vriend ;)

Dan wordt het 's ochtends en uur later licht...
Nessa

Bericht door Nessa »

[QUOTE=Billy;1118343]Dan wordt het 's ochtends en uur later licht...[/QUOTE]

Maar in de avond is het een uur langer licht, en moet je dus gaan slapen terwijl het buiten nog licht is en er mensen buiten zijn. En daar houdt raimonnea ook niet van.

Ik denk dus dat hij met zomer- en wintertijd de lengte van de tijd dat het licht is bedoelt. Dat de kortere periode daglicht in de winter beter bevalt. Maar ja, dat los je niet op met het verzetten van de klok ;).
Billy

Bericht door Billy »

Nee precies

Ik ben trouwens groot voorstander van de zomertijd ;).
Nessa

Bericht door Nessa »

[QUOTE=Billy;1118364]Ik ben trouwens groot voorstander van de zomertijd ;).[/QUOTE]

Oh, ik niet! Dan wordt het in de winter pas om half 10 licht. ..
Billy

Bericht door Billy »

En niet om half 5 al donker :haha:. Ieder zijn voorkeuren natuurlijk. Ik ben vooral blij als ik eind maart niet meer de hond in een donker park hoef uit te laten...
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

mijn ideaal zou zijn dat het 's avonds om 8 uur donker wordt en 's morgens om 8 uur licht...:ogen::D;)

maar ik vind het erger dat het 's morgens vroeg licht is (kan ik niet doorslapen, 's zomers veel te vroeg wakker) dan in de avond lang.

Dat hoeft dus voor mij ook niet, maar liever in de morgen zo lang mogelijk donker...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp