Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zomertijd

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
MiSsty

Zomertijd

Bericht door MiSsty »

Krijgen we die zomertijd weer. Ieder jaar heb ik er last van. Het is niet goed en het voelt ook niet goed. :boos:
Harriette66 † 16-07-2018

Bericht door Harriette66 † 16-07-2018 »

Met je eens! Wordt weer een week lang sukkelen, bah van mij hoeft het niet!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

ik sluit me aan...ik vind het nergens voor nodig.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Ik ben er blij mee. Zodra de zomertijd in gaat voel ik me beter. Het blijft langer licht en dat voelt goed!

Omdat ik niet elke dag op dezelfde tijd ga slapen of opsta, merk ik eigenlijk niks van het verzetten van de klok (qua slaap of wat dan ook).
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik ga wel op vaste tijden naar bed en sta op vaste tijden op (ook vanwege therapie en de thuiszorg) maar ben altijd héél blij met het laatste weekend van maart.

Ik zie als een berg op tegen het laatste weekend van oktober want dan is het plots zo vroeg donker.

Van mij mag de zomertijd voor altijd blijven, wel zo gemakkelijk, maar ik heb niet echt last van het uur verschil gelukkig.

Of het komt doordat het langer licht is of omdat het langzaam maar zeker iets warmer wordt weet ik niet, maar ik voel de de komende 6 à 7 maanden beduidend beter dan gedurende de wintermaanden.
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

De zomertijd was oorspronkelijk bedoeld om energie te besparen. Helaas pakte dat anders uit.
Theewater

Bericht door Theewater »

Voor mij hoeft het niet. Kost me een dag of 10 om weer een beetje goed ritme te krijgen.

Het gekke is dat het maanden duurt voordat ik weer fatsoenlijk kan slapen en daardoor de vermoeidheid weer toeneemt.

Tegen de tijd dat het slaapritme weer normaal is gaat de klok weer terug.
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Het maakt me werkelijk geen bal uit, even één dag aanpassen daarna verder als altijd.
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Hier ook geen enkel probleem. Heerlijk dat het weer savonds langer licht is.
froukje75

Bericht door froukje75 »

Hier er ook geen moeite mee gelukkig😄😄

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp