Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

niet ingelogd

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
loesepoes

niet ingelogd

Bericht door loesepoes »

Ben nu 2x niet binnen gekomen. 1e x bij openen en de 2e x bij de woordpuzzel. U staat niet ingelogd. is dit een storing?
Klick

Bericht door Klick »

Hoe bedoel je?
Omschrijf de situatie eens?
Windows pc? Of iPad? Automatisch inloggen of niet?
Hoe laat heb je die melding gekregen vandaag?

Het inloggen is nu wel gelukt zie ik.. of is dat via de telefoon?

Niet dat ik je kan helpen.. helaas.. misschien kunnen de beheerders in de logging zien wat er mis gaat ;)

Ik heb geen storing, maar mijn situatie kan wel heel anders zijn..
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Voor zover ik weet is er geen storing, het forum werkt hier gewoon goed. Mocht het blijven mislukken, neem dan even contact op via het contactformulier (daarvoor hoef je niet ingelogd te zijn).
loesepoes

Bericht door loesepoes »

PC Windows. Ik opende vanochtend, maar kreeg te zien dat ik niet aangemeld was (7 uur)is normaal automatisch. Toen aangemeld. Puzzel gemaakt en die wilde ik doorsturen rond 11 uur en ik weer te zien dat ik niet ingelogd was. Weer aangemeld op het web en de puzzel overgezet.
Suzan

Bericht door Suzan »

Euhm, ik ben dan wel geen moderator, maar ik heb het idee dat je het nu over msweb hebt, en niet over het forum. Kan dat, of zit ik verkeerd te denken?

Want ms web en het forum zijn twee verschillende dingen. ;)
Klick

Bericht door Klick »

Via internet explorer of een andere browser?

Misschien heb je een Windows update gehad (die update ook internet explorer) en pakt hij het automatisch inloggen niet meer...
Of is er een cleaner gedraaid (zoals ccleaner) die perongeluk je wachtwoorden heeft ge-cleaned.

Welke puzzel heb je gemaakt? Ik ken geen puzzel op het forum.. je maakt me nieuwsgierig :D
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Ja, het forum bedoelde ik idd, sorry. Zou kunnen dat hij een update heeft gehad, nu gaat het wel goed. Woordpuzzel: Maak er meer van:D
Sharon

Bericht door Sharon »

Vreemd dat je niet automatisch ingelogd bent. Naar mijn weten is er geen update van het forum geweest o.i.d.

Fijn dat het nu wel goed gaat. Hopelijk blijft het zo.
Knillis

Bericht door Knillis »

Vraag me niet hoe het kan maar ik heb het onlangs ook twee keer gehad en dat op één dag.

Dat was wel op m'n iPad en ik dacht dat dat kwam omdat ik had zitten opschonen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp