Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Het weer

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
MiSsty

Het weer

Bericht door MiSsty »

Nu het nog 20 graden is nog maar even van de buitenlucht genoten.
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Nu gaat het nog ja hoewel het wel een beetje drukkend is. Wij hebben al een hotel, MET AIRCO!!!, geboekt vanaf woensdag. Weg uit de hitte.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

helaas heb ik nu al last van benauwdheid en zere benen...van mij mag de komende week overgeslagen worden...:hmmm:
MiSsty

Mooi weer

Bericht door MiSsty »

Mooi weer

Vandaag is het mooi weer. Lekker zonnig en niet te warm. Een minuutje of tien in de zon gezeten. Kon toen niet meer op mijn benen staan. :moe:
Fratema

Nu stralende zon, echter

Bericht door Fratema »

Nu stralende zon, echter

6 graden, en dat half april :(
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Hier is het ook steenkoud Frans. Dat wordt vanmiddag dus geen scootertochtje (brr), maar een boek lezen in mijn zonnige serre. Ze ligt op het zuiden en heeft de hele dag zon. In de zomer is het er niet te harden van de hitte, maar met dit weer is het er zalig vertoeven. Wat een geluk dat ik die heb.
Suzan

Bericht door Suzan »

Het is ook vreemd weer. Ik heb de was buiten hangen in het zonnetje, heerlijke temperatuur daar op het platje en het droogt prima.

Maar net ging ik even wat boodschapjes halen op de fiets, en vroeg me serieus af waarom ik geen handschoenen aan had.... :ogen:
Fratema

En voorlopig blijft het zo

Bericht door Fratema »

En voorlopig blijft het zo

Alleen vrijdag 13, 14 graden. Daarna weer terug naar 10 :boos: :boos:
Dango

Bericht door Dango »

10 graden en dit weertype slurpt me leeg , doe mij maar een dikke 23 graden en een zon.

15 a 16 graden en een lente zonnetje is ook heerlijk.....
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=Dango;1079728]10 graden en dit weertype slurpt me leeg , doe mij maar een dikke 23 graden en een zon.

15 a 16 graden en een lente zonnetje is ook heerlijk.....[/QUOTE]

Helemaal mee eens! Vooral gister was het Niet te doen.. de handyman stond er vol op bij me en moest me echt slepen door de dag heen...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp