Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Lunch op Kijkduin

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
san70

Lunch op Kijkduin

Bericht door san70 »

Mispeltje en ik overwegen weer een lunch op Kijkduin te plannen. Wie gaat er mee? Het restaurant heeft een invalidentoilet en Kijkduin is goed bereikbaar per auto en met ov.

Als jullie nu laten weten wanneer je het beste uitkomt, dan kan ik alvast goed weer boeken :D.

San
Mira

Bericht door Mira »

leuk leuk leuk X
Sara

Bericht door Sara »

Leuk! Ik heb alleen een voorlopig nogal onoverzichtelijke juni-maand :).

Ik stem dus even niet, maar haak tegen die tijd graag aan, als ik kan.
sabine-vl

Bericht door sabine-vl »

Leuk, ik kan alleen de 22e maar heb hem meteen even met potlood in de agenda gezet, want voor ik het weet is die weer dichtgeslibt
Ingrid78

Bericht door Ingrid78 »

Leuk idee! Ik kan alle dagen, behalve 23 en 29 juni.
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Boek maar voor de hele zomer mooi weer san😂
Marteg51 † 31-07-2017

Kijkduin

Bericht door Marteg51 † 31-07-2017 »

Kijkduin

Gezien lijkt me leuk !
Als het ov niet te ver lopen is van het restaurant wil ik wel mee.
Kan vanaf 8 juni en dan voorlopig alleen de 15e juni niet.
Verder even afhankelijk van te starten reva traject.

Gr Marion
san70

Bericht door san70 »

Mag ik iets voorstellen? Ik zie veel enthousiaste reacties maar nog weinig stemmen in de enquête. Meld hier wat je voorkeur is maar vul de enquête in met alle data die je kán.

Ik kán bijvoorbeeld alle data, maar heb een voorkeur voor de donderdagen omdat ik vrijdags les geef. Die zou ik dan kunnen verzetten als de de meeste mensen op vrijdag kunnen.

San
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Gestemd!
Sara

Bericht door Sara »

Ook gestemd, ondanks 't feit dat er nog andere vage afspraakjes boven juni zweven. Dus sorry... hang me niet op aan de data die ik ingevuld heb.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp