Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Afvallers op dieet - We zetten door

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Billy

Afvallers op dieet - We zetten door

Bericht door Billy »

Weer een nieuw topic, dus met volle moed er tegen aan :cool:.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Vanmorgen "ineens" 0,4 kilo lichter, dus ik ben dit topic alvast goed gestart! :haha:
Melster

Bericht door Melster »

[QUOTE=Billy;831746]Weer een nieuw topic, dus met volle moed er tegen aan :cool:.[/QUOTE]

Ik las met volle mond er tegenaan! :haha:
Billy

Bericht door Billy »

:haha:
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Ja, met chocola.........(nieuw dieet van Annemiek):haha:[/COLOR][/B]
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

En nu moet het echt maar eens afgelopen zijn met die kilo's!! :boos:

Ik kom niet specifiek aan, maar er gaat in elk geval helemaal niets af en ik weet precies waar dat aan ligt. Die blubberbuik ben ik helemaal zat (al is die wel fijn voor de Copaxone... :D ) en over 2 weken zit ik in de sauna...

Het moet toch lukken om een kilo of 2-3 kwijt te raken voor die tijd?? Beetje positieve energie is welkom, ik hoop er weer helemaal voor te gaan!
sill

Bericht door sill »

Ik hoop voor je dat het lukt:goed:

:D Ik wil ook een chocolade dieet:D
Sharon

Bericht door Sharon »

Leeuwtje-nl, ga duimen dat het lukt! Succes.

Hier zijn mijn broeken de laatste tijd gekrompen ;)
Wordt tijd dat ik de chocola en drop even laat staan en mij ga storten op worteltjes en komkommer.

Merk zo ie zo dat mijn ms slechter is als ik veel suiker eet dus houdt mij zelf maar voor dat ik mij een stuk beter ga voelen als ik de suikers laat staan. Wil toch wel graag een kilo of 8 kwijt voor de zomer:zon:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Hihi, ik houd mezelf zoveel voor, maar het maakt het niet makkelijk om alles maar te laten staan! :haha:

Had net ook enorme trek in iets lekkers en heb nu een glas warme rijstemelk met een beetje cacaopoeder. Heerlijk!! Dit is een tractatie op zich en 300 ml warme "melk" vult behoorlijk... De chocola doet de rest, zo kan ik wel verder tot het avondeten! :)

Vandaag gaat tot nu toe lekker, maar donderdag is mijn tv-avondje, dus nog even kijken hoe het verder gaat... :o
crain

Bericht door crain »

Hai,

het lijnen gaat slecht maar ik kom gelukkig niet aan!;) :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp