Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Afvallers op dieet - We zetten door

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Knillis

Bericht door Knillis »

De link is inmiddels verwijderd, dank voor het meedenken.
Fratema

@Knillis en Suzan

Bericht door Fratema »

@Knillis en Suzan

:goed:
Knillis

Bericht door Knillis »

Suzan heeft altijd nog de "speurneus" van een moderator ook al is ze met "forum-pensioen" (of zo iets :D)

:haha:
Fratema

Ik ben zelf nog erg druk met huis - gezin - werk - kerk

Bericht door Fratema »

Ik ben zelf nog erg druk met huis - gezin - werk - kerk

anders zou ik ook wel een rol in deze kunnen innemen
Knillis

Bericht door Knillis »

Wie weet ligt er voor jou nog een prachtige taak in de toekomst Fratema als ik met pensioen mag ;) Volgens mij hoef je bij het forum niet tot 67 te werken :haha:

Maar nu maar weer terug naar al die moedige afvallers die als maar doorzetten :goed:

Mij lukt het maar steeds niet om gewicht kwijt te raken al is het "maar" 5 kg, dus in feite niet zo heel veel.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ohw, ik pleeg op dit moment een moord voor iets ongezonds om naar binnen te werken. Ik wil snoep, chips, cakejes, puddingbrood maakt niet uit, als het maar ongezond is. :haha:

Moet mezelf inhouden om niet naar de supermarkt te fietsen om junkfood op te halen.
Maar ik mag het niet van mezelf. :girlpower:

Heb al sinds de kerstdagen geen troep meer naar binnen gewerkt en dat bevalt me eigenlijk wel heel goed.
Ben niet op dieet, ik eet en drink gewoon en ook lekker maar zorg simpelweg dat ik geen ongezonde verleidingen in de kast heb liggen.

Neem ook wel eens een blokje kaas, plakje worst, glaasje wijn voor de lekker, maar daar blijft het dan ook wel bij.
Ben inmiddels al ongemerkt al vijf kilo kwijt geraakt, en dat alleen door niet te snoepen. :cool:

Had geen overgewicht, maar vond dat er wel wat pondjes af mochten want voor je het weet heb je ongemerkt wél overgewicht en op een bepaalde leeftijd krijg je dat er met geen mogelijkheid meer af (heb nu een BMI van 22,9).
Zeker omdat als een gek te keer gaan op de sportschool niet echt een optie is. :ogen:

Maar vandaag heb ik het serieus moeilijk.... Zucht. :nerveus:
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik doe het eigenlijk al langere tijd net als jij Suzan (met af en toe een kleine uitzondering of liever misschien "zonde". :o

Helaas val ik er dus niet van af. Er komt gelukkig ook niets meer bij maar ik heb last van m'n buik, met dien verstande dat m'n buik in de "weg" zit bij het schoenen aan doen e.d.

Helaas behoren ech flinke buikspieroefeningen tot het verleden. Ik heb nog enkele kleine tips van m'n fysio gehad maar ze gaf van te voren al aan dat ik daarvan beslist geen platte buik zou krijgen.

Zwaardere oefeningen zouden meer kwaad dan goed doen, het lichaam kan die inspanning niet meer aan zonder "schade" te veroorzaken. :o

Helaas pindakaas (alhoewel dat is wel vrij vet :D)
Roely

Bericht door Roely »

hallo afvallers, ik doe ook weer mee ;)

ik woog voor mijn echtscheiding 61 kilo, na mijn echtscheiding 57 kilo en nu ik sinds een jaar bij mijn vriend woon zijn er weer 9 kilo bij gekomen (tja gezellig/meer en geen koolhydraat arm eten) :ogen:

nu dus op 65 kilo (sinds vorig week weer koolhydraat arm eten dus - 1 kilo) ;)

voor een gezond BMI mag ik 61,5 wegen dus ik wil er nog 3,5 kilo eraf.

maar dat gaat me wel lukken want twee jaar geleden was ik 12 kilo afgevallen met deze manier van eten :ja:


mijn vriend eet nu ook koolhydraat arm (hij heeft geen keus want ik kook echt niet apart :D) en dat is ook goed voor hem want hij kan ook we een aantal kilo's kwijt (een stuk of 10 minimaal) :tralala:

zet 'm op allemaal dan doe ik het ook ;)
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]heb dit topic maar weer eens opgezocht.....

Ben inmiddels 17kilo kwijt

Doe eigenlijk niks bijzonders, gezond eten en minder....
[/COLOR][/B]
Billy

Bericht door Billy »

:goed:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp