Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Afvallers op dieet - We zetten door

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Blijf weer een beetje hangen.:([/COLOR][/B]
Sarlina

Bericht door Sarlina »

Dat hoort er ook bij, hoe vervelend het ook is. Soms moet je lichaam gewoon even wennen aan een nieuw gewicht. Sterkte en vooral volhouden!!

Ik ben vorig jaar in maart geopereerd en heb een gastric bypass gehad, sindsdien gaat het afvallen zonder stress. Maar ik wil nu toch wel weer met goeie moed gezonder gaan eten voor die laatste kilo's. Volgende week ook maar weer eens een afspraak maken met de dietiste, ik ben wel benieuwd hoeveel er nu af is.
Nette

Bericht door Nette »

[COLOR=DarkOrange][B]Doet die ticker-site bij jullie ook raar?

[/B][/COLOR]
Mariska27

Bericht door Mariska27 »

Wat leuk, een afval-topic :)
Ik ben sinds 14 januari begonnen, de knop is nu om, al zijn die buikhobbels wel handig voor de Copaxone ;)

Volgen jullie echt een dieet of let je goed op wat je eet?
En weet iemand ook of de Copaxone invloed heeft op afvallen?

Succes allen! :klap:
Sharon

Bericht door Sharon »

Ik ben sinds een half jaar gestopt met de copaxone maar had niet het idee dat dat invloed had op mijn gewicht.

Wat betreft het afvallen, let ik op wat ik in mijn mond steek. Zeker qua tussendoortjes. Ik volg geen speciaal dieet.

De laatste dagen gaat er toch iets teveel in mijn mond.
Merk dat ik erg zit met keuze die ik moet maken en daardoor meer ga eten en daarbij moet ik ongesteld worden en ook dan zijn de dropjes erg lekker.

Een zondigen en dan er weer volop tegenaan.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Topictitel: We zetten door...

O ja!! Daar waren we mee bezig hè?? Zucht... Zit niet lekker in mijn vel, maak me over te veel dingen te druk en baal ontzettend van mijn MS. Zit te veel thuis, beweeg te weinig en ben hondsmoe. Dus ja, dan ga ik eten... :o

Gisteren een gesprek gehad met mijn "psychologische coach" en wat meer inzicht gekregen in mijn doen en laten in de huidige situatie. En ik merk dat het direct invloed heeft op mijn eetpatroon.

Dus ja, we zetten door! Maar oooooo wat is het soms moeilijk!!
WolTroll

Bericht door WolTroll »

Goed van jullie! Volhouden, hoor!
Ik wilde dat het mij ook eens lukte, maar helaas...

Soms ben ik jaloers op de poes. Ze heeft zwaar suiker en dus een streng dieet met insuline spuiten. En omdat ze zelf niet bij de koektrommel kan, is het haar gelukt om flink af te vallen. Nu is ze weer een slanke poes met veel energie.
Was ik voor mijzelf ook maar zo streng :eek:...
Billy

Bericht door Billy »

Ohw dat ken ik :D. Ik zeg ook altijd dat ik het zou willen als mij honden, een bakje voer en meer als je krijgt kun je niet eten :cool:.

Mijn honden zijn ook altijd perfect op gewicht itt mij. Vind het ook verschikkelijk dat huisdieren overgewicht hebben :slecht:.

Ik doe het me zelf aan, maar een huisdier eet wat hij krijgt...
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Met mijn katten werkt het ook zo, maar met katten die buiten komen, loop je het risico dat ze buiten ook nog het nodige bij elkaar scharrelen waar je geen weet van hebt. Het blijven jagers natuurlijk.

Maar goed ook met katten die buiten komen kun je, als je niet de hele dag brokjes neerzet, wel hun gewicht zo goed mogelijk te houden natuurlijk. En er zijn ook nog katten die weinig brokjes eten naast hun eigen vangst.
Billy

Bericht door Billy »

Katten is natuurlijk idd anders, maar als katloos persoon dacht ik daar even niet aan :o. Maar dan idd nog zie je het als ze te dik aan het worden zijn.

Mss ben ik nu ook wel heel hard en kortzichtig door de bocht :weetniet:.

Al dachten ze van Billy ook altijd dat ze te dik was. Lachte ook altijd maar, want blijf niet uitleggen dat een Bulletje breed gebouwd is ;).
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp