Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Afvallers op dieet - We zetten door

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
gollem

Bericht door gollem »

oeee die zijn heeeel fout voor de lijn, voor mij dan dus want die zak gaat echt wel leeg hoor.

hier ehm tja ehm bananenschuimpjes, verjaardagen, van die suikereiyjed, koekjes pfffff ging hier ff compleet mis.

waarom het hier zow stil was nou ehm omdat ik meer achteruit dan vooruit ging met het dieet zeg maar.

Ben in dec naar de huisarts gegaan met het gevoel vast te lopen, daarna werd er burnout/beginnende depressie vast gesteld.
tja gek he als je moeder ineens wegvalt en je een jaar alleen maar aan het regelen bent. En tja in dat jaar dus ook behoorlijk aan het vreten geweest.

nu wil het dan toch weer op gaan pakken aangezien ik me hier ook niet happy bij voel en ik schijn (voel me ook wel beter) de goede kant op te gaan wat betreft burnout/beginnende depressie.
Annemiek

Bericht door Annemiek »

Go Gollem, go Gollem :klap:
Billy

Bericht door Billy »

:girlpower:

Heel knap en goed van je dat je naar de huisarts bent gegaan :ja:! Hoop dat je de goede kant op blijft gaan, en dan bedoel ik niet alleen het eten natuurlijk :cool:.
gollem

Bericht door gollem »

daar is het streven wel naar hoor dat alles de goede kant weer op gaat. als het op gegeven moment zover is dat je jezelf niet meer herkent dan weet je zeker dat het niet goed gaat.

maar ja nu dat knopje weer om met dat eten pfffff. daar heb ik het moeilijker mee dan ik dacht eigenlijk
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Vanmorgen helemaal blij: 0,8 kilo eraf in een week!! Financiële crisis en sportschool hebben wel degelijk invloed op mijn gewicht... :haha:

Helaas zag ik bij het aanpassen van de ticker (2 maanden geleden voor het laatst gedaan) dat er 0,4 kilo bij is... Maar dat vergeten we maar gewoon even! :o

[IMG]http://tickers.tickerfactory.com/ezt/t/ ... weight.png[/IMG]
hero † 16-05-2015

Bericht door hero † 16-05-2015 »

vraag:"hoe raak ik het snelst 80 kilo kwijt"















antwoord:"ga scheiden"

[url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/][img]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/l/lachen/alach4by.gif[/img][/url]
Billy

Bericht door Billy »

als je de d voor een t vervangt helpt het ook :p

Het is hier best rustig, gaat vast net zo goed als bij mij :o...
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=Billy;840467]Het is hier best rustig, gaat vast net zo goed als bij mij :o...[/QUOTE]

:tralala:
gollem

Bericht door gollem »

nou ehm goed gaan ehm met wat :???:

nee ik zet het afvallen even op een klein pitje want ik denk dat het even niets gaat worden op het moment weer verstopt en vocht vasthouden ik word er niet goed van.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=gollem;840527]nou ehm goed gaan ehm met wat :???: [/QUOTE]

Ja, hahaha!! :haha: Dat vind ik eigenlijk ook wel een hele leuke! Het gaat in elk geval heel goed met eten en op (over)gewicht blijven... :o
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp