Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Afvallers op dieet - We zetten door

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Een bulletje hoort een bolletje te zijn, een bolletje spieren! En natuurlijk kunnen ook bullies te dik worden, maar ook daar is de baas dan zelf bij.

Mijn ouders hebben een poesje gehad, een echt dametje dt ook gewoon buiten kwam en daar wel eens wat ving, maar verder was ze heel kieskeurig in haar eten, dus dat was en bleef een krieltje. Was ook maar een klein dametje trouwens.

En onze oosterlingen bleven ook wel slank, ondanks dat ze gewoon buiten kwamen. Scheelt ook een beetje per kat denk ik.

@Vuurvlinder, ik hoop dat jullie kattenbeest de weg naar huis weer weet te vindenmeis. Voor sommige mensen is het 'maar een beest', maar voor de eigenaren ligt dat heel anders :knuffel:
Billy

Bericht door Billy »

Omdat ik al een tijd zo goed ga, had ik mezelf gisteren beloond met een ordinaire schransbui :D.

Maar dat ben ik niet meer gewend :ogen:. Was gisteren al misselijk. Maar vanochtend helemaal, ben al dat zout en suiker niet meer gewend :ziek:.

Lesje geleerd :stom:. Nu hopen dat iemand me van de restanten wil verlossen.

Overigens wil ik mijn ticker nog steeds niet aanpassen :p.
crain

Bericht door crain »

Hai,

De eerste twee maanden zijn voorbij.
Het lijnen gaat slecht.

Zorgen over mijn inkomen....
Daardoor laat ik eetbuien toe.......

Ik denk nu wel: weer op dat laatste gewicht komen( 14 kilo teveel)
Niet meer afvallen want ik kan geen nieuwe kleding betalen.......:ogen:

Ach ja ........:moe:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ook hier gisteren: remmen los!!! :D

Heerlijk friet en snacks in de frituur gegooid, gevolgd door paaseitjes en chips. Nu was mijn redding dat ik nieuwe chips probeerde en die niet zo heel lekker vind, dus na 2 handjes was het wel weer genoeg. Nu had ik ook tussen 7h15 en 17h30 niets meer gegeten ivm spanningen, en dat heeft elkaar toch aardig gecompenseerd! :haha:

Weegschaal stond vanmorgen gelijk, wat dankzij het sporten 0,4 kilo minder is dan het lange tijd geweest is. Vandaag ook nog heel ongeremd, maar wel met iets meer controle hopelijk. In elk geval moet ik vanavond een uur masseren, dus dat scheelt weer een uur eten. ;)

Volhouden allemaal, het gaat vast weer helemaal goed komen! En Billy, ik herken dat zo goed!! Na een echte vreetbui was ik ook altijd kotsmisselijk met maagkrampen. Echt niet goed!
Annemiek

Bericht door Annemiek »

En hoe zag je frituurvet er uit na het inwerpen van de paaseitjes :D
En chips die zijn al gefrituurd suffie :p die kan je zo uit de zak eten :ja:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Hahaha!! Beetje onhandig opgeschreven... Maar ik wilde graag een extra laagje vet op mijn chips! Alleen jammer dat het vet zo bruin was na die eitjes... :o
Nette

Bericht door Nette »

:giegel::giegel:
Billy

Bericht door Billy »

Ben dan wel benieuwd welke chips dat waren :giegel:?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Lays superchips tomatenketchup. En ik houd al niet van ketchup! :haha: Maar wel goed voor de lijn dus!
Billy

Bericht door Billy »

:goed:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp