Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Hospice

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
loesepoes

Hospice

Bericht door loesepoes »

Hallo allemaal, ik lig van af dinsdagen het hospice. 6juni ben ik geopereerd aan darmkanker,afsluiting,waarbij ook bleek dat mijn urineleider werd dichtgedrukt,waardoor ook probleem met nier..

Ben maar net uit de darmoperatie gekomen.zewilden gelijk doorgaanmet de volgende operatie, maar dat zou ik niet halen. Sorry ik krijg geen regel ertussen.

Eerst een mri gemaakt nog, daar bleek de andere kant ook aangedaan, die is vrijgemaakt met en drain.

Maar er bleek ook uitzaaiingen te zitten op mijn buikvlies.

Aan chemobeginik absoluut niet. Ben begonnen aanhoren hoeeelheid wietolie wat voor mijgemaakt wordt merk in ieder geval positiefaan mijbenen.

Dus weggaan maar afwachten wat het verder gaat brengen, voel me in ieder geval wel beter
Knillis

Bericht door Knillis »

Och Loesepoes wat een narigheid. Ik kan begrijpen dat je niet aan chemo's wilt beginnen.

Ik kan niet anders dan je heel, heel veel sterkte wensen de komende tijd en ik hoop dat ze in het hospice in ieder geval de pijn zoveel als mogelijk kan beperken.

Een heel verdrietig bericht :huilen:

PS: je bericht heb ik even voor je voorzien van wat witregels.
wilm

Bericht door wilm »

wat moeilijk heftig zeg

kan niet anders dan je heel veel sterkte toewensen
Sara

Bericht door Sara »

Ach Loes, wat een triest bericht, en wat een beslissingen heb je nu ineens moeten nemen.

Heel veel sterkte!
san70

Bericht door san70 »

Wat een triest bericht . Sterkte Loesepoes!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Köln1985

Bericht door Köln1985 »

Wat een triest bericht... :(
Knap dat je heel goed weet wat je wel en niet wil. Chemo is absoluut geen pretje. Bewondering voor je keus en wil je heel veel sterkte wensen.
Fia

Bericht door Fia »

Wat een naar bericht.
:knuffel::knuffel::knuffel:

Liefs,

Fia
mari

Bericht door mari »

Heel veel sterkte gewenst! :knuffel::knuffel:
Sharon

Bericht door Sharon »

Wat heftig allemaal Loesepoes. Heel veel sterkte :knuffel:
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Heel veel sterkte gewenst
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp