Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

gestopt met roken, de sToppertjes deel 2

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
M&MS

Bericht door M&MS »

Jullie weten toch wel dat Allan Carr is overleden aan longkanker!:huh:

Ik heb hem dus ook nooit gevolgd. Ik heb altijd mijzelf gevolgd.

En er is maar één reden waarom ik weer zou gaan roken en dat is als STIVORO nog meer verboden weet te regelen.

Ik zweer je, het zijn allemaal ex-rokers. Laat een ander dan even dezelfde fout maken als jij deed.:boos:

En Snarf, jouw reden is echt de reden waarom ik stopte. Ik berekende dat ik nagenoeg niet achteruit ging in inkomen als ik stopte. (de 25% verlies door de WIA)

De hoofdreden was overigens dat ik een sigaret aanstak, een trekje nam en zoals ik gewend was hem in de asbak wilde leggen. Maar daar was geen plaats, want daar lag de sigaret van een minuut eerder al te roken.:o :haha:

Ik kwam tot de conclusie dat ik dus niet rookte, omdat het lekker was, maar uitsluitend om de handeling. Bereken je dan ook de kosten, dan weet je dat het hoogtijd is om te stoppen.
hero † 16-05-2015

Bericht door hero † 16-05-2015 »

vanmorgen weer 69,9 en Roely:"eg ni":haha:
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Helly

Bericht door Helly »

A.s. Zaterdag 8 weken gestopt en 5,5 kilo afgevallen:D
hero † 16-05-2015

Bericht door hero † 16-05-2015 »

knap, knap, zeer knap.

vind het zowiezo knap om twee dingen tegelijk aan te pakken.
Helly

Bericht door Helly »

Dank je hero! Zijn op dit moment ook de enige dingen die ik wel onder controle heb haha! Lijf doet ff zijn eigen ding. Dus dit voelt wel goed :-)
Roely

Bericht door Roely »

[QUOTE=hellen1981;835628]A.s. Zaterdag 8 weken gestopt en 5,5 kilo afgevallen:D[/QUOTE]

hoe krijg je dat voor elkaar :huh:

wij moeten toch eens samen gaan praten hoor :ja:
Helly

Bericht door Helly »

ben gestopt met roken en begonnen met de weight watchers. Doordat ik twee dingen tegelijk veranderd heb, heb ik geen behoefte aan snoepen of roken.

Je bent dan zo druk bezig met kijken wat je eet, wat het waard is om te eten dat je het niet doet ofzo haha.
ducaatje

Bericht door ducaatje »

[QUOTE=hellen1981;835781]ben gestopt met roken en begonnen met de weight watchers. Doordat ik twee dingen tegelijk veranderd heb, heb ik geen behoefte aan snoepen of roken.

Je bent dan zo druk bezig met kijken wat je eet, wat het waard is om te eten dat je het niet doet ofzo haha.[/QUOTE]

Knap hoor WW heeft mij nooit iets opgeleverd. Weken keurig punten tellen en na 1 maand uiteindelijk 3 ons afgevallen.

Na 4 maanden 2 kg. Dit tempo was zo laag, dat ik er geen zin meer in had.

Ben toen gaan Southbeachen en dat beviel stukken beter. Was toen in 2 maanden 8 kg kwijt.
hero † 16-05-2015

Bericht door hero † 16-05-2015 »

oeps 70,5

moet niet veel gekker worden.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp