Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

gestopt met roken, de sToppertjes deel 2

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Fratema

Bericht door Fratema »

Je hebt gelijk maar ik doe het niet meer
Dango

Bericht door Dango »

[QUOTE=klooriaantje;1073297]Ik ken iemand van Dichtbij Nooit gerookt en gedronken en die zit ook vol met K.


Dus ik blijf lekker mijn kleine Sigaartjes Roken.[/QUOTE]

Longkanker....

1 van de slechte excuses om te blijven roken.....procentueel zijn deze uitzonderingen in de minderheid.

En ook COPD is geen kanker maar uiteindelijk levensbedreigend.

Ik moet toegeven en ook al waag ik mij er niet meer aan , een sigaar op zijn tijd is heerlijk.

Helaas wordt de drempel naar het "gewone" roken weer heel laag en voor je het weet heb je weer een pakje sigaretten in de jaszak.
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Je weet nooit of longkanker het gevolg is van roken. Iedereen in Amsterdam ademt dinngen in die niet goed voor hem zijn. Ik woon hier aan een drukke weg. Je weet wel dat je met elk pakje sigaretten een lot koopt in een loterij die je nooit hoopt te winnen. [URL="http://www.telegraaf.nl/binnenland/2751 ... ken__.html"]Helaas heeft van der Laan nu de hoofdprijs.
[/URL]
Fratema

Bericht door Fratema »

Is dit merchandising?
Knillis

Bericht door Knillis »

Daar lijkt het wel op dus de link is inmiddels verwijderd.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

hellow...ik zal ook weer eens zwaaien hier...en beschaamd vertellen dat ik nog altijd tussen de 10 en 15 sigaretten per week zit :o

maar eigenlijk wilde ik eens iets anders vragen. Een kennis van mij zweet er bij; vapen.

zo'n e-sigaret/verdamper. Ik weet er niet veel vanaf, sites zijn verschillend of onduidelijk, maar er schijnen 'betere' te zijn. Is er iemand die hier er ervaring mee heeft?
Fratema

Toch een compliment voor je, AngelNoa

Bericht door Fratema »

Toch een compliment voor je, AngelNoa

Dat je de schade zo beperkt

Ik zou het niet kunnen, als ik weer begin zit ik in no-time weer op 9 per dag. Dus maar niet doen, ik heb die zelfdiscipline niet.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

Dank je :)

Al jaren hou ik de 'score' ook bij op mijn kalender, zodat ik letterlijk voor ogen zie wat ik gerookt heb.

En ik stop elke maandag 10 sigaretten in een pakje; dan weet ik en zie ik wanneer ik in het grensgebied kom. Zonder dat bijhouden zou ik denk ik ook veel meer roken...
Suzan

Bericht door Suzan »

... Ik heb al drie weken zo'n vreselijke zin in een shaggie...

Elke keer als ik in de supermarkt ben, sta ik te twijfelen of ik een pak zware zal kopen.
En elke keer doe ik het niet. Maar wat kost het me een gruwelijke moeite op het moment.

Betrap mezelf er op dat ik inmiddels de supermarkt aan het "mijden" ben, puur in de hoop dat ik dan niet in de verleiding kom. :stom:
Elke keer als ik ergens langs kom waar ik sigarettenrook ruik, moet ik me inhouden om niet een totale vreemde om een hijs te vragen. :haha:

Allemachtig, wat is zo'n dreigende terugval lastig. :brul: En het zou me ook totaal niet verbazen als ik mezelf één dezer dagen buiten in m'n tuintje (érg chagrijnig op mezelf) een peuk zou zien roken....

En wat zou dat gigantisch imbeciel zijn van mezelf. :o
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp