Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

gestopt met roken, de sToppertjes deel 2

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Fratema

Waar ik heel benieuwd naar ben....

Bericht door Fratema »

Waar ik heel benieuwd naar ben....

Lieve stoppertjes,

Hoe gaat het met jouw MS sinds je bent gestopt? Merk je verbetering? Ik vind een peuk erg lekker, maar als ik daardoor mijn MS laat verslechteren wordt het tijd om te stoppen....
hero † 16-05-2015

Bericht door hero † 16-05-2015 »

ik ben er veel fitter van geworden. Als ik de trap op ging, moest ik boven even uit hijgen.

Dat is nu compleet voorbij.

Ook ben ik veel actiever geworden, wat weer een voordeel is (rust roest) want je beweegt veel meer.
Ekster

Bericht door Ekster »

Het is bewezen dat roken de progressie van ms versnelt Fratema.

Ik ben er nog steeds af ondanks alle twijfels of ik wel door wil gaan met stoppen.

Ik merk er geen positieve dingen van behalve dan dat ik veel minder aanslag heb op mijn tanden en mijn kleren en huis ruiken gewoon veel frisser.
hero † 16-05-2015

Bericht door hero † 16-05-2015 »

Nee maar jij zit op dit moment onder de medicijnen.

Je zult nooit weten hoe je er aan toe zou zijn als je nu zou roken :hmmm:
Ekster

Bericht door Ekster »

Ja, dat ik ook wel weer zo. Had ik nog niet eens bij stil gestaan:haha: :o .
Roely

Bericht door Roely »

ik ga jullie nu heel eg teleurstellen want ik heb net een sigaret gerookt !!

ik heb zo onwijs veel stress de laatste maanden, ik trek het gewoon niet meer en ik zit dus in een schub !

ik wil niet naar de neuro want dan weet ik wat de uitkomst is (dat word een kuur) en ik heb er gewoonweg geen tijd voor want ik maak me onwijs veel zorgen om kim en ik sta in de startblokken voor als ze belt dat er stront aan de knikker is !!
lotje

Bericht door lotje »

Hoi Roely,

Sterkte :knuffel:
MetYumi

Bericht door MetYumi »

Heb het gelezen op je Fb, daar zou ik ook van gaan roken en begrijpenlijk.
Een dikke :knuffel: voor een lief smurfinnetje.
hero † 16-05-2015

Bericht door hero † 16-05-2015 »

ik begrijp het o zo goed, maar ik heb nu gedronken dus ik reageer wel later.

sterkte meske
Ekster

Bericht door Ekster »

Hoi Roely, ik begrijp dat je dochter in de problemen zit? Heel veel sterkte hoor. Ik hoop dat je haar kunt helpen.:knuffel:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp