Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ik lig in de kreukels.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
vlindie

Bericht door vlindie »

Lieve Antoinette


Iemand verliezen is vreselijk zwaar.....als het daarbij om je eigen zoon gaat,is dit niet voor te stellen...het stelt je beiden zwaar op de proef...ieder met zijn eigen verdriet....dit vergt het uiterste van je beiden.
Blijf dan maar eens op de been........jullie heben het zwaar...dit kan je erg ziek maken...toch hoop ik dat jullie beiden op mogen knappen...ik wens jullie ook beide erg veel sterkte...dat jullie tweetjes ooit weer de zon mogen zien gaan schijnen......
[IMG]http://7428.net/wp-content/uploads/2013 ... terfly.jpg[/IMG]
liefs vlindie
moeders † 30-10-2017

Bericht door moeders † 30-10-2017 »

Lieve Antoinette en Math,

Vreselijk wat jullie is overkomen en nu met jullie gebeurt, verdrietig om te lezen dat de puf eruit is. :huilen:

Soms is het leven niet eerlijk, lieverds. Ik had het jullie zo anders gegund. Heel veel sterkte en kracht en wijsheid.

Liefs en dikke knuffels, van Yvonne.
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Ik heb van nabij gezien wat het verliezen van een kind met een ouder kan doen.

Wens jullie beiden heel veel sterkte en ik hoop dat het een plekje kan krijgen zodat het hanteerbaar wordt.

Maar vergeten zul je het nooit......

:knuffel::knuffel:
[/COLOR][/B]
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Wat zijn jullie toch schatten. Ik heb onnoemelijk veel steun aan jullie lieve en begripvolle bijdrages. Mijn dank hiervoor.

Maar zoals Suzan zo mooi schreef:

[QUOTE]Maar ik denk dat Christian niet gewild zou hebben dat jullie hierdoor gebroken zouden worden...[/QUOTE]

Ze heeft gelijk. Maar het heeft tijd nodig.
Hanneke 1959

Bericht door Hanneke 1959 »

Hey Annette...;

Sorry... Lees het nu pas (( zit ook al een paar weken in de "lappemand", maar raak er stillekes aan weer uit....het heeft allemaal wat tijd nodig.....)) Maar wat heftig toch, wat er bij jou ook gaande is...

Sterkte meisje... :thumbup: Denk aan jullie !! XXX
josfromglos

Bericht door josfromglos »

Sterkte Antoinette en Math, life really stinks at times.
Köln1985

Bericht door Köln1985 »

Sorry lees het ook nu net pas...

Mocht je er behoefte aan hebben dan zou ik je toch aanraden je aan te melden bij Lieve engeltjes online. Dan wordt je ingedeeld in een privé mailgroep met allemaal lotgenoten. In jouw geval vaders en moeders van volwassen kinderen die overleden zijn. Dat praat gewoon beter dan bijvoorbeeld dat je met allemaal vrouwen in een groep zit die miskramen hebben gehad... Want verlies is er in alle gradaties...
Aansluiting is dan heel belangrijk.
Ook krijg je zo ontzettend veel lieve mailtjes op de geboorte en sterfdag van je kind. Doet zo goed want de woorden komen immers van je lotgenoten. Geen lege woorden maar woorden vol van begrip.

Ik heb nog steeds contact met de moeders van mijn lijst. o.a. via facebook. We begonnen met een groep van ongeveer 10 daarvan waren sommige al wat verder in hun rouwproces. Dan ontvang je zoveel wijze woorden en tips.
We dragen nog iedere dag dit vreselijke gemis bij ons maar het leven gaat verder hoe hard je er op het begin ook tegen vecht. De tijd tikt maar door en door....
Alle moeders van onze lijst hadden er enorm veel aan. Ik ben zeer dankbaar voor de stichting lieve engeltjes. Vooral dankzij de kracht van lotgenoten en het grote begrip ben ik vandaag toch vaak de positieve moeder die ik wil zijn.

Ik zou je graag willen zeggen dat het echt beter wordt. Dat die machteloosheid voorbij gaat. Dagen dat je letterlijk stikt van het verdriet, die dagen worden dragelijk.
Ik zit nu langs mijn open haard en de urn van onze zoon staat ernaast met zijn mooie eigen plekjevol foto's en andere spullen van hem.

Rouwen om je kind is het zwaarste wat er is. Maar kan nu wel zeggen dat het langzaamaan draagbaar wordt.
hopelijk qua gezondheid sterken jullie beide aan. Stress is idd enorm zwaar gecombineerd met ziekte.
geen kind zo aanwezig als het kind wat gemist wordt... dat zei een Belgische rouwexpert en hij had gelijk.
Veel sterkte lieve Antionette
miszzwen

Bericht door miszzwen »

Lieve Antoinette en Math,

Ik wens jullie veel sterkte en kracht toe deze tijd! 🍀

:knuffel: :knuffel:
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Dank voor jullie woorden.
ik zit niet veel achter de pc de laatste tijd. Te moe. Ms heeft me flink te grazen. Hij holt schrikbarend snel achteruit.

s avonds vallen Math en ik vaak al om 8 uur in slaap op de bank. Maakt ons niet meer uit. Als we maar slapen. Het tijdstip doet er niet meer toe.

Dat het overlijden van je kind zo, n impact op je gezondheid kon hebben had ik nooit gedacht.

Ik voel me zooooooo machteloos door mijn onwillige lijf.

Bedankt voor jullie luisterende oor.
Klick

Bericht door Klick »

:knuffel::knuffel:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp