Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Moeders/ Yvonne overleden 30-10-2017

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Fia

Bericht door Fia »

Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Liefs

Fia
Jildau

Bericht door Jildau »

[COLOR="Blue"]
Gecondoleerd

De mooiste momenten
Die zie je niet
Die bewaar je voor altijd in het hart!

Wens jou veel sterkte, kracht
Warmte
[/COLOR]
april

Bericht door april »

Gecondoleerd en veel sterkte voor nu en in de komende tijd!
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange][COLOR=Black]Ernst, Illone en verdere fam gecondoleerd en heel veel sterkte....

:knuffel::knuffel::knuffel:
[/COLOR]

[/COLOR][/B]
vlindie

Bericht door vlindie »

Lieve Ilone

Gecondoleerd en heel veel sterkte .:knuffel:
[IMG]http://img1.bestekrabbels.nl/bk/055/007.jpg[/IMG]

liefs vlindie
Tevy

Bericht door Tevy »

Gecondoleerd, Ilone en familie, met het overlijden van Yvonne, een bijzondere vrouw.
Veel sterkte met het grote gemis. In jullie herinnering zal ze altijd zijn!
:knuffel:
silly1968

Bericht door silly1968 »

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie allemaal in deze moeilijke tijd.

Er wordt aan jullie gedacht. :bidden:
wilm

Bericht door wilm »

gecondoleerd en veel sterkte met dit verlies
josfromglos

Sterkte.

Bericht door josfromglos »

Sterkte.

Hallo Ilone, heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. Ik wist mij nog te herinneren dat je moeder mij zo'n 2 jaar geleden een persoonlijke boodschap stuurde, omdat ik familie in de buurt van Tubbergen heb wonen.

Ze legde daarin uit dat [I]jij [/I] degene bent die MS heeft, hetgeen aangeeft hoezeer ze betrokken was bij jouw wel en wee.

Zoals reeds gezegd, alle kracht toegewenst, voor nu en altijd.


Jos
Ilone

Kleine update

Bericht door Ilone »

Kleine update

Nu zijn we zo’n 9 weken verder dat mijn lieve moeder, moeders/ Yvonne is overleden 😥

Ik had eerder willen reageren maar het lukte mij nog niet....

Wat mis ik haar, ik heb het gevoel dat het besef dat ik haar nooit meer zal zien of spreken nu echt begint door te dringen.....

Ondanks dat alles doorgaat heb ik het gevoel dat heel veel nog langs mij heen gaat....alles beleef ik in een soort van roes 😔

Mijn vader is op onlangs ook vertrokken naar Spanje om daar een tijdje door te brengen deze winter. Nu helemaal alleen naar de plek waar pap en mam de afgelopen jaren samen doorbrachten in de winterperiode.

Ik vind het knap dat hij het aan heeft gedurfd om nu in zijn eentje dit te ondernemen, maar wat mis ik hem nu ook, ondanks ik het heel fijn vind voor hem voel ik mij vooral de afgelopen dagen erg verdrietig....

Ik ben blij dat pap goed aan is gekomen op de camping en dat hij daar warm onthaald is door de vaste mensen van de camping..... Hij geeft zelf al aan dat hij momenten heeft dat hij mama ook heel erg mist, maar hij is nu al volop aan het genieten, gelukkig!

Nog een aantal weken en dan gaan Raymond, Julian en ik een weekje naar Spanje toe, fijn even samen met papa, maar ook dan zal mama vreselijk gemist worden door ons......
We gaan er maar een fijne week van maken samen met pap 💜



Mama haar crematie op 4 november was heel mooi, precies zoals mama dat wilde, niet teveel mensen en poespas, maar veel muziek en knus❤️

Er is ook een leuk bedrag opgehaald voor het Wout Kalkman Fonds, mama zou er blij mee zijn geweest 😊

Voor nu even deze update.
Bedankt voor alle lieve berichtjes op mama haar overlijden, dat doet ons goed!

Dan wens ik iedereen een goede jaarwisseling en een heel fijn 2018 toe 🎆🎇

Lieve groetjes Ilone
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp