Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Stuur een kerstkaart naar een eenzame oudere...

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik denk dat de eenzame ouderen dit niet lezen hoor.... :haha:
annette54

Bericht door annette54 »

[QUOTE=Suzan;1115991]Ik denk dat de eenzame ouderen dit niet lezen hoor.... :haha:[/QUOTE]

er is vast wel iemand, een oudere, een jongere, wie dan ook? !:D:D:D:haha::haha::haha:
Suzan

Bericht door Suzan »

En wederom attendeer ik jullie weer op de mogelijkheid om één of meer kerstkaarten te sturen naar eenzame ouderen...

[URL="https://www.ouderenfonds.nl/campagnes/s ... kerstkaart"]https://www.ouderenfonds.nl/campagne...een-kerstkaart[/URL]

[B]Veel ouderen brengen de feestdagen alleen door. Een kaartje in de brievenbus van een vriendelijke onbekende betekent daarom veel voor hen. Doe je mee? Stuur een kerstkaart naar eenzame ouderen.[/B]


Kerst vier je vaak samen met familie en vrienden. Maar helaas geldt dit niet voor veel ouderen. 1 miljoen ouderen in Nederland zijn eenzaam. Dit is 1 op de 4 ouderen! In iedere straat woont meer dan één oudere die zich eenzaam voelt, ook bij jou in de buurt. Zo’n 200.000 ouderen zijn zelfs helemaal alleen met de feestdagen.

Door deze mensen een kaartje te sturen voelen zij zich een beetje minder alleen. Het Nationaal Ouderenfonds en PostNL organiseren daarom samen de Grote kerstkaartenactie.

In voorgaande jaren is gebleken dat ouderen het op prijs stellen om een kaartje terug te sturen. Sta je open voor dit contact, laat dan je adres op de envelop of de kaart achter. En wie weet heb je er een penvriend bij… [B]Stuur een kerstkaart! Hoe werkt het?[/B]
[LIST]
[*]Schrijf vóór 16 december een mooie kerstgroet.
[*]Je mag meerdere kaarten los in een enveloppe of doos doen. Je hoeft dan alleen maar de enveloppe/doos te frankeren.
[*]Er mogen op de kaarten geen (bedrijf) logo’s staan.
[*]Plak een postzegel of Decemberzegel en stuur de kaart naar het Nationaal Ouderenfonds:
[/LIST]
[B]Stichting Nationaal Ouderenfonds
Postbus 115
3800 AC Amersfoort[/B]
Elenitsa

Bericht door Elenitsa »

Dankje Suzan. Vorig jaar aantal kaartjes gestuurd, was dat dit jaar weer van plan.
Suzan

Bericht door Suzan »

Er is [U]nog drie dagen[/U] de mogelijkheid om 1 of meer kaartjes te sturen.... Ik ga vanavond even zitten broeden op wat ik zal schrijven. :hmmm:
Suzan

Bericht door Suzan »

Effe up, het kan nog net. :cool:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp