Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Stuur een kerstkaart naar een eenzame oudere...

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Suzan

Bericht door Suzan »

Zo. De kaarten zijn geschreven, postzegels zitten er op en zijn klaar voor de brievenbus. :)

(oftewel, ik heb m'n "goede kerstdaad" weer gedaan. :heilig: ;) )
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik heb ze inmidddels ook op de post dankzij mijn man want zelf durf ik niet naar de brivenbus. ;)
wilm

Bericht door wilm »

dank abceetje mooie tekst
Sharon

Bericht door Sharon »

Mooie tekst Abceetje, dank voor het delen.
Suzan

Bericht door Suzan »

Mochten er nog mensen zijn die een kaart (of meer) willen versturen, dan is [B]nu [/B]de tijd om het te regelen. Het kan nog snel even. :ja:

Ik denk/hoop dat de kaarten die morgen op de bus gedaan worden dinsdag wel aan komen bij het Ouderenfonds. En tja... op maandag wordt de post niet bezorgd, dus daar houden ze vást wel rekening mee. ;)

Een glimlach weggeven is een kleine moeite... :)
Billy

Bericht door Billy »

Ik dacht dit moet ik jullie even laten weten :cool:

Mijn moeder vertelde vanmiddag spontaan over de kaartjes die hun op het werk hadden ontvangen, verzorgingshuis. Op hun afdeling stuk of 20/30, zaten hele lieve tussen.

Het kaartje alleen al krijgen vinden ze erg leuk. Sommige bewoners zijn dement, dus hebben er geen weet van. Maar een kaartje is al mooi.
Suzan

Bericht door Suzan »

Zo leuk om te lezen, dit. :ja:

(en schraapt even de keel :tralala: )
Suzan

Bericht door Suzan »

[URL="https://www.nu.nl/binnenland/5067464/22 ... uurd-.html"]225.000 kerstkaarten naar eenzame ouderen gestuurd [/URL] :yes:
wilm

Bericht door wilm »

Mooi zeg


In zh hier las ik ook dat iemand stapel kaarten geschreven en afgegeven heeft bij receptie

voor mensen die weinig/geen post/bezoek krijgen

Ook mooi idee om ze daar te brengen/sturen
Knillis

Bericht door Knillis »

Aktie geslaagd zou ik zeggen. Is voor herhaling vatbaar eind 2018!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp