Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forumweekend 2018 Hoogeloon

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
MS-Express

Forumweekend 2018 Hoogeloon

Bericht door MS-Express »

MS-Express organiseert dit jaar weer een forumweekend. We doen dit in het weekend van 27-30 april in Hoogeloon. (Noord Brabant)

Tijdens dit weekend kan je in een ongedwongen sfeer kennismaken met elkaar, leren van elkaar, maar ook vooral plezier maken met elkaar.

Ben je relatief nieuw op het forum en lijkt je zo’n weekend met "andere MenSen" een beetje eng en durf je het (nog) niet aan?

Laat je dan door de andere deelnemers overtuigen dat het de moeite waard is om toch te gaan.

[B]Deelnemersbijdrage[/B]
Dankzij sponsoren en een bijdrage uit het Wout Kalkman Fonds kunnen we de forumweekenden voor een relatief laag bedrag aanbieden.

De deelnemersbijdrage voor het weekend bedraagt €100,-

Net als voorgaande jaren kan het Wout Kalkman Fonds een helpende hand bieden wanneer ook het gereduceerde tarief problematisch is. Als dat het geval is, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

[B]Verzorging[/B]
Heb je zin maar durf je het niet aan omdat je verzorging nodig hebt? Meld je dan toch aan. We hebben een fantastisch zorgteam en in goed overleg is er soms meer mogelijk dan je zelf denkt.

[B]BBQ
[/B]Wanneer een heel weekend teveel van het goede is , dan kan je gebruik maken van de mogelijkheid om op zondagmiddag langs te komen tijdens de BBQ. Voor deelnemers aan het weekend is dit inclusief, mensen die alleen tijdens de BBQ komen betalen hiervoor €15,- p.p.
Tijdens de BBQ zijn ook partners van harte welkom.

[B]Aanmelden[/B]
De maximale groepsgrootte is gesteld op 50 personen.
Omdat we veel aanmeldingen verwachten gaan we met het verdelen van de beschikbare plaatsen als volgt verdelen:

[LIST=1]
[*] MenSen die vorig jaar [B]NIET[/B] naar Lemele zijn geweest krijgen voorrang.
[*]Hoor je bij deze groep en heb je zorg nodig, dan volgt plaatsing wanneer zorg afgestemd is met het zorgteam.
[*]MenSen die vorig jaar [B]WEL[/B] naar Lemele zijn geweest, komen in eerste instantie op de reservelijst.
[*]Hoor je bij deze groep en heb je zorg nodig, dan volgt plaatsing wanneer zorg afgestemd is met zorgteam.
[/LIST]
Zes weken voor aanvang van het weekend gaan we de MenSen van de reservelijst verdelen over de dan nog beschikbare plaatsen.

Heb je zin om mee te gaan of om naar de BBQ te komen, stuur dan snel een mail naar:
[EMAIL="hoogeloon@ms-express.nl"]hoogeloon@ms-express.nl[/EMAIL]

[U]Deelnemers:[/U]
4kleintjes
Annie Mommen
Billy
Brown
Conny2
DJ1972
Ducaatje (organisatie)
Duende59
eM.Cee.eL.Wee.
Ferry
Gerrit
inky
Jagerr
Janny2
Jebbe
Jrs77
Klooriaantje
Liek
MariaHTJ (organisatie)
Mickey16
Mispeltje
natasja1972
Pike
Pokey
PrinsJohn
Renaat
Roelof
SannieBannie
Sietje
soMS
Speedy (organisatie)
Spyke
Tif
Wally

[U]Aanmeldingen BBQ:[/U]
Bemmel
Huib & Wil
JanineD & Martijn


[U] Zorgteam:[/U]
Anne
Claire
Laura
Lisan
Mirjam
Tiana
Wout



[IMG]https://tickers.TickerFactory.com/ezt/d ... /event.png[/IMG]
Billy

Bericht door Billy »

Dan zal ik mij is gaan inschrijven :feest:
Renaat

Bericht door Renaat »

Jippieeeee :feest:
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Gezellig :feest:
4kleintjes

Bericht door 4kleintjes »

heb me ook ingeschreven:D nu duimen
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

ik ook!
pokey

Bericht door pokey »

[QUOTE=MS-Express;1100058]

[B]Aanmelden[/B]
De maximale groepsgrootte is gesteld op 50 personen.
Omdat we veel aanmeldingen verwachten gaan we met het verdelen van de beschikbare plaatsen als volgt verdelen:

[LIST=1]
[*] MenSen die vorig jaar [B]NIET[/B] naar Lemele zijn geweest krijgen voorrang.
[*]Hoor je bij deze groep en heb je zorg nodig, dan volgt plaatsing wanneer zorg afgestemd is met het zorgteam.
[*]MenSen die vorig jaar [B]WEL[/B] naar Lemele zijn geweest, komen in eerste instantie op de reservelijst.
[*]Hoor je bij deze groep en heb je zorg nodig, dan volgt plaatsing wanneer zorg afgestemd is met zorgteam.
[/LIST]
Zes weken voor aanvang van het weekend gaan we de MenSen van de reservelijst verdelen over de dan nog beschikbare plaatsen.
[/QUOTE]

Logische en goed bedachte plaatsing criteria !
Succes met voorbereiden
Gerrit † 03-04-2020

Hoogeloon

Bericht door Gerrit † 03-04-2020 »

Hoogeloon

Heb me ingeschreven
inky

hoogeloon

Bericht door inky »

hoogeloon

heb me juist aangemeld jeh
sietje

Bericht door sietje »

Heb me ook opgegeven, heb er zin in.:feest:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp