Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ik hou van fietsen fiets jij mee

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Hedy

Ik hou van fietsen fiets jij mee

Bericht door Hedy »

Hallo allemaal.

Ik ben een fietsfanaat en ja doe het zelf ook nog. Heb 3 jaar geleden een mooie stoere hybride gekocht, zit tussen racefiets en moutainbike in, en heb er al leuk mee getourt.

Dit wil ik zolang mogelijk blijven doen alleen tempo ligt nu stukje lager maar goed.
Het gaat erom dat ik het leuk vind maar zou het nog leuker vinden om met meerdere te fietsen. Dus hier de vraag wie vindt het leuk om tourtochten te fietsen met mij en andere.

Zelf kom ik uit doesburg maar ben nog mobiel met auto en fietsdrager😆.
Suzan

Bericht door Suzan »

Het loopt nog niet echt storm in dit topic, moet ik zeggen. :tralala:

Dus ik breng het maar even weer onder de aandacht.
Hedy

Bericht door Hedy »

Jammer hoor. Had het toch wel leuk gevonden.
Knillis

Bericht door Knillis »

Het is ook een erg leuk idee Hedy. Nou is Doesburg ook niet heel erg ver van Apeldoorn dus wat dat betreft geen probleem.

Maar helaas fiets ik al ruim 12 jaar niet meer. Nadat ik met mijn inmiddels gekochte electrische fiets viel en mijn arm brak betekende dat einde fietsen.

Maar ook die tijd daarvoor was je niet graag met mij gaan fietsen. Mijn man plaagde altijd al dat hij bijna omviel zo langzaam ging ik na verloop van tijd. :D

Ik gebruik al lange tijd een scootmobiel maar het niet wat actiever bezig zijn stoort mij steeds meer dus ik overweeg een driewielfiets (met stoeltje) en electrische ondersteuning aan te schaffen zodat ik niet snel zal omvallen maar toch mijn benen in meer of mindere mate gebruik.

Ik begrijp dat het jammer is dat er niemand is die met je mee wil fietsen. Misschien kun je je vraag ergens anders ook eens "droppen"? Een ander forum, een facebooksite, een kaartje in de supermarkt?

Veel succes, ik hoop dat het je gaat lukken.
Hedy

Fietsen maar probeer nu een stap verder

Bericht door Hedy »

Fietsen maar probeer nu een stap verder

Jammer dat er weinig reactie is op mijn vraag, op 2 personen na.

Maar ik wil een stap verder gaan. Zoals blijkt uit titel van deze topic hou ik van fietsen en kom toch iets gaafs tegen op internet.

Mont ventoux
Samen tegen ms. Ik wist het niet maar ook als iemand met ms bestaat er een mogelijkheid om deze kale berg te beklimmen.

Goed om een lang verhaal kort te maken, ik wil volgend jaar deze berg bedwingen en vroeg mij af of er nog meer mensen zijn die dit willen doen. Fietsend lopen rollend, what ever, ik zou graag met mede lotgenoten een uitdaging volbrengen.

Dit mede om mezelf te bewijzen dat de diagnose ms mij niet alles hoeft af te nemen en andere te ontmoeten in een sportieve positieve zetting.

Wie wil durft en doet mee, samen sterk.
tracy

Bericht door tracy »

Hedy ik zou het graag willen maar fietsen lukt mij niet meer en wandelen nog maar ca. 2,5 km. Maar ik wens je veel succes. Mocht het zo ver komen en je zoekt sponsoren, laat je dan hier wat van je horen!
Hedy

Bericht door Hedy »

Jammer tracy dat dat niet meer lukt maar ik hou iedereen hier op de hoogte hoe of wat.

En sponsoring zal te zet te nodig zijn en dan zal ik jullie ook heeeeeel lief vragen om hulp:D
Knillis

Bericht door Knillis »

Er is op het forum in de afgelopen jaren vaker geschreven over het beklimmen van de Mont Ventoux. Volgens mij zijn er ook forumleden die al eerder hieraan meededen.

Misschien heb je wat aan onderstaande link

[url]https://deelnemers.klimmentegenms.nl[/url]

Succes!
Hedy

Bericht door Hedy »

Dank je knillis,

Ik kon niks vinden hier over op dit forum, ben ook nog een broekie hier :D, dus dacht gooi eens een bal op.

Deze link ken ik al want heb de website van klimmen tegen ms geheel uit gepluist, over enthousiast. Dacht misschien weten vele niet dat het met ms ook mogelijk is maar dan in estafette vorm voor als je niet de gehele berg alleen kunt bedwingen.
Knillis

Bericht door Knillis »

Als je bv Mont Ventoux intypt bij de zoekfunctie (3e optie rechts boven) krijg je een aantal oude topics te zien die gaan over voorgaande edities van een dergelijk evenement.

Misschien vind je daar nog iets meer informatie.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp