Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Tot ooit....

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Nette

Tot ooit....

Bericht door Nette »

Afgelopen woensdag is Francis Jacobs of Jetje zoals wij haar hier kennen(moeder Schaap) aan haar laatste reis begonnen....


10 dagen geleden ging het ineens heel hard bergafwaarts en werd ze over gebracht naar een Hospice....


Dinsdagavond werd ik gebeld met de vraag of ik nog afscheid wilde nemen, moest wel snel zijn....


Woensdag heb ik 2 1/2uur aan haar bed gezeten en zag ik hoe zwaar ze het had, ze was érg benauwd....


s'Avonds kreeg ik bericht dat ze om 19:30 was overleden....


Wat wás het een mooi mens..... en wat zal ik haar missen..... maar nu is ze eindelijk verlost van dat onwillige lijf wat haar telkens weer zo in de steek liet....het gevecht is voorbij.....


Rust zacht lieverd tot ooit......
Billy

Bericht door Billy »

Sterkte voor iedereen die haar lief had

En een dikke knuffel voor jou Nette
Suzan

Bericht door Suzan »

Wat hebben we al vaak afscheid moeten nemen van mensen hier.

Dag [URL="https://www.msweb.nl/forum/member.php?u=19299"]Jetje[/URL], het ga je goed....



Nette, jij ook sterkte. Moet moeilijk zijn. :aai:
Klick

Bericht door Klick »

ik ben er stil van...


sterkte voor iedereen....
eendje

Bericht door eendje »

Wat een verdrietig bericht. :huilen:

Sterkte voor wie haar missen moet.
Fratema

Bericht door Fratema »

Ja, ze was een mooi mens. Haar draagkracht, eeuwig optimisme en onnavolgbare humor waren voor mij en velen hier een voorbeeld en bron van inspiratie.

Ik zal haar zeer missen. Kom haar straks wel weer tegen als ik ook boven ben.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

sterkte voor iedereen :knuffel:
Ilone

Bericht door Ilone »

Jeetje Nette wat een verdrietig bericht 😥
Heel veel sterkte en kracht gewenst....:knuffel:
Nette

Bericht door Nette »

thnx
Roely

Bericht door Roely »

🙁
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp