Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

update Ruitje

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Annejolein

update Ruitje

Bericht door Annejolein »

Ruitje is nu ongeveer 3 maanden in een ander verpleeghuis dat wel van dezelfde organisatie is en waar ze de behandeling zoals die was in het vorige huis gewoon voortzetten.
Er is nog steeds geen nieuw zorg leef plan opgesteld. Daarom wordt het beleid voortgezet van het vorige verpleeghuis.

Zij krijgt wel bijstand van een cliëntondersteuner van Zorgbelang.
Het gaat steeds meer achteruit met haar, ze valt ook erg af. Ze heeft veel krachtsverlies vooral in de handen, waardoor zij ook zelf niet meer in staat is om op het forum te reageren. Zij heeft veel pijn en ondanks morfinepleisters is het niet uit te houden.

In het begin is er een arts geweest. Maar die is er niet wegens omstandigheden. De laatste weken heeft ze geen arts meer gezien. Terwijl ze daar wel wel steeds om gevraagd heeft.

Ik heb af en toe telefonisch contact met haar en we hebben afgesproken dat ik het hier zal doorgeven als er iets te melden valt.
Voor degenen die haar graag een kaartje willen sturen: stuur mij dan een PB-tje voor het adres.

Annejolein
Suzan

Bericht door Suzan »

Dit is en blijft toch echt te bizar voor woorden. Ik begrijp niet dat dit mogelijk is in dit land. :nee:
vlindie

Bericht door vlindie »

Lieve Annejolein

Wil jij Ruitje een dikke Knuffel geven van mij als je ze weer aan de telefoon hebt.... :aai: Alvast heel erg bedamkt.....

liefs vlindie
Nessa

Bericht door Nessa »

Dank je voor de update. Maar met afschuw zit ik je bericht te lezen. Dat dit kan, schandalig.

Alle sterkte voor Ruitje.
Annejolein

Bericht door Annejolein »

[QUOTE=vlindie;1111967]Lieve Annejolein

Wil jij Ruitje een dikke Knuffel geven van mij als je ze weer aan de telefoon hebt.... :aai: Alvast heel erg bedamkt.....

liefs vlindie[/QUOTE]

Doe ik!

groetjes
san70

Bericht door san70 »

Bedankt Annejolein,

heel verontrustend dat dit zomaar mogelijk is. Sterkte voor Ruitje!

San
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Voor wie een kaartje naar Ruitje gestuurd heeft:

Hartelijk bedankt; ze vond het heel fijn!

Binnenkort komt er weer nieuwe informatie.
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik zal proberen er aan te denken af en toe een opkikker-kaartje naar haar te sturen!

Bedankt maar weer voor je update Annejolein.
wilm

Bericht door wilm »

graag gedaan
fijn horen dat ze fijn vindt

dank voor update
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Jemig wat afschuwelijk voor haar! Fijn dat je ons op deze manier op de hoogte houdt
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp