Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

!!!!!

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Merce

Bericht door Merce »

Ik ben geen man maar dacht hetzelfde als Emile. :huh:
Antoinette

Bericht door Antoinette »

XXX
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik hoop dat dit geen reden is om het forum te verlaten, gezien je laatste zin. Ook ik heb je niet gefeliciteerd, wat ik bij deze alsnog wil doen. Maar dat komt nu vast niet goed meer over....

Vergeet niet dat héél veel mensen op dit forum niet meteen het verhaal bij de persoon weten. Er zijn veel nieuwe mensen, en van de "oude garde" zijn er niet heel veel meer op het forum. Dus wat gezien wordt, is het feit dat je een nieuw boek hebt uitgegeven. Dat is natuurlijk geweldig, maar kan al snel opgevat worden als "reclame". En dan vraagt iemand zich wellicht af waarom dit op het forum geplaatst wordt.

Het forum is sowieso heel veel rustiger geworden, en er worden vaker verhalen geschreven waar vervolgens geen enkele reactie op komt. Zie het niet als onwil of jou iets niet gunnen. Je hebt een bijzonder zware tijd achter de rug, maar dat verhaal is lang niet bij iedereen bekend of nog in het geheugen.

Geniet in elk geval van de prestatie!
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Bedankt voor je reactie leeuwtje-nl en begrip maar het blijft:

tabee forum.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp