Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

update Ruitje

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Annejolein

update Ruitje

Bericht door Annejolein »

De fentanyl (morfine), is weer opgehoogd, maar is niet voldoende om de pijn weg te nemen.
Het slikken gaat steeds moeilijker.

Er is een gesprek met de arts geweest. Over palliatieve sedatie en dat het eten moeilijk gaat. Mogelijk ga ik daarmee stoppen. En dan zal het proces in gang gaan waardoor ik steeds suffer zal worden en medicatie ga krijgen om te gaan slapen.

Ruitje
Suzan

Bericht door Suzan »

Waar is dat andere topic gebleven? :huh:
Annejolein

Bericht door Annejolein »

[QUOTE=Suzan;1116685]Waar is dat andere topic gebleven? :huh:[/QUOTE]

Op verzoek van Ruitje is dat verwijderd.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ah. Sjuustem. :tralala:
Knillis

Bericht door Knillis »

Het lijkt op dit moment haast de enige oplossing om een eind te maken aan alle narigheid en pijn.

Ik wens jou heel veel kracht en sterkte Ruitje en hoop dat je wens te sterven snel waarheid mag worden.

Als leven lijden wordt, is sterven een verlossing.

Lieve groet van mij.
Fratema

Bericht door Fratema »

Ik buig mijn hoofd en huil in mijzelf
Tot ziens, tot ooit, lieve Ruitje
heleendr

Bericht door heleendr »

Heftig Ruitje.

Ik hoop dat je op een waardige en pijnloze manier afscheid van het leven mag en kan nemen.

Tot slot een dikke kus! En heel heel veel sterkte !

Liefs! Heleen
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Ruitje , ik hoop dat na alle ellende die over je heen is gekomen , nu eindelijk rust zal gaan volgen.

Ik wens je een heel goede reis , vind je een ongelofelijke kanjer , met alles wat er gebeurt is,

Diep diep respect is wat er rest voor jou en iedereen die je tot het laatst gaan steunen.....

Daaaaggg lieve Ruitje...



Riwidi
wilm

Bericht door wilm »

heel erg onder indruk wat jij allemaal moet doorstaan

Dikke knuffel

en veel rust bij Hem
wilm

Bericht door wilm »

Is ze nu in hospice of helaas niet
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp