Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forumweekend 2019, van 31 mei - 3 juni in Lemele

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Yes, heb me ook zojuist aangemeld.
mickey16

Lemele

Bericht door mickey16 »

Lemele

Aangemeld. Heb er zin in en vind het leuk iederëen weer t3 zien
zonnestraaltje †'21

Oke dan

Bericht door zonnestraaltje †'21 »

Oke dan

Ook maar ff aangemeld :D
mickey16

Lemele

Bericht door mickey16 »

Lemele

Ik zie dat er nog maar 20 aanmeldingen zijn. Vorig jaar hebben we afgesproken aan niemand te vertellen hoe leuk deze weekenden zijn om te voorkomen dat wij , veteranen, :ogen::???:op de wachtlijst komen maar dit is we erg weinig. Zal ik MenSen inlichten ? :???:
ducaatje

Bericht door ducaatje »

In tegenstelling wat Mickey hier zegt, zijn er al meer als 20 aanmeldingen voor het MS-Express weekend.

Momenteel hebben we nog enkele plekken vrij voor MenSen ZONDER zorgvraag. Dat wil zeggen: j[U]e hebt geen hulp nodig van onze verpleegkundigen tijdens het weekend.[/U]

Heb je wel zorg nodig, dan kun je je ook nog opgeven, maar kom je op de reservelijst.

Geef je dus nog snel op, als je mee wil Vol is vol!
ducaatje

Bericht door ducaatje »

[QUOTE=mickey16;1118160]Ik zie dat er nog maar 20 aanmeldingen zijn. Vorig jaar hebben we afgesproken aan niemand te vertellen hoe leuk deze weekenden zijn om te voorkomen dat wij , veteranen, :ogen::???:op de wachtlijst komen maar dit is we erg weinig. Zal ik MenSen inlichten ? :???:[/QUOTE]

Je mag altijd nog mensen mobiliseren Mickey.....
Als ze geen zorgvraag hebben, kunnen ze nog mee.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik zit heel erg te twijfelen.
Inmiddels al een aantal jaren niet geweest, maar toch lijkt het me wel heel leuk om een aantal dierbare forumvriendjes weer eens te zien... :hmmm:
Suzan

Bericht door Suzan »

Jowww.... Knoop doorgehakt en me opgegeven. Het is al een aantal jaren geleden dat ik geweest ben, dus het is de hóógste tijd dat ik jullie weer lastig kom vallen. ;)

En dan maandag eerst maar een hondenpension zien te regelen.... :tralala:
ducaatje

Bericht door ducaatje »

[QUOTE=Suzan;1118201]Jowww.... Knoop doorgehakt en me opgegeven. Het is al een aantal jaren geleden dat ik geweest ben, dus het is de hóógste tijd dat ik jullie weer lastig kom vallen. ;)

En dan maandag eerst maar een hondenpension zien te regelen.... :tralala:[/QUOTE]

Leuk
gnijhuis

Bericht door gnijhuis »

Ik heb me ook aangemeld.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp