Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forumweekend 2019, van 31 mei - 3 juni in Lemele

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
zonnestraaltje †'21

Bericht door zonnestraaltje †'21 »

Het was weer een fantastisch weekend.

Lief en leed gedeeld. Veel gelachen en genoten.
Nieuwe mensen leren kennen.

En het eten was super, helemaal anders en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Het was weer even ‘thuis’ komen.

Sorry voor het niet reageren hier, dat had ik echt moeten doen, facebook is toch meer in opmars.
Maar hier is het wel allemaal begonnen.

Iedereen bedankt voor het mogelijk maken van dit heerlijke weekend :D
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Het was Zeker weer Fantastisch en weer voor herhaling vatbaar.
Ilone

Bericht door Ilone »

Ook ik heb weer een geweldig weekend gehad :p
Leuke nieuwe MenSen ontmoet

Weer een fantastisch team met zuster en niet te vergeten Ernst :groots:

Bedankt iedereen die er was en de organisatie! Het was weer geweldig....:bedankt:
Speedy

Bericht door Speedy »

We hebben weer een geweldig weekend mogen beleven!
Met veel bekende, maar ook nieuwe MenSen.


[QUOTE].... De stilte is oorverdovend. Ik neem aan dat jullie een toppie weekend hebben gehad en nu aan het uitrusten zijn? [/QUOTE]
Gegarandeerd dat er flink bijgetankt moet worden door deze en gene op dit moment. ;)



Zoals Zonnestraaltje ook al aangaf, lopen veel contacten via Facebook en wordt vergeten om voor- en napret ook op het forum te delen.


De komende tijd worden foto's verzameld en in een album gezet. Een link naar het album zal ook hier geplaatst worden.


Maar eerst verder met opruimen, want ik ben gisteren bij thuiskomst rechtstreeks m'n bedje ingedoken. :p
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Het was een goed, mooi, nuttig, gezellig (en soms ook wat confronterend) weekend. En weer allemaal perfect geregeld; mijn complimenten!

Natuurlijk wil ik de organisatie bedanken, maar ook de deelnemers voor de gezelligheid en zowel leuke als goede gesprekken.
pokey

Bericht door pokey »

wie wil er volgend jaar naar Hoogeloon ??

Help aub mee dit bericht te verspreiden anders belandt ons MS-express treintje op de oud ijzer bult...

zie ook Facebook van ms-expres en deel aub [url]https://www.facebook.com/StichtingMSExpress/[/url]

[url]https://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=40055[/url]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp