Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forumweekend 2019, van 31 mei - 3 juni in Lemele

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
MS-Express

Forumweekend 2019, van 31 mei - 3 juni in Lemele

Bericht door MS-Express »

[B]Forumweekend 2019[/B]

MS-Express organiseert dit jaar weer een forumweekend. We doen dit in het weekend van 31 mei – 3 juni in Lemele.

Tijdens dit weekend kan je in een ongedwongen sfeer kennismaken met elkaar, leren van elkaar, maar ook vooral plezier maken met elkaar.

Ben je relatief nieuw op het forum en lijkt je zo’n weekend met "andere MenSen" een beetje eng en durf je het (nog) niet aan?

Laat je dan door de andere deelnemers overtuigen dat het de moeite waard is om toch te gaan.




[B]Deelnemersbijdrage[/B]
Dankzij sponsoren en een bijdrage uit het Wout Kalkman Fonds kunnen we de forumweekenden voor een relatief laag bedrag aanbieden.

De deelnemersbijdrage voor het weekend bedraagt €100,-

Net als voorgaande jaren kan het Wout Kalkman Fonds een helpende hand bieden wanneer ook het gereduceerde tarief problematisch is. Als dat het geval is, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.




[B]Verzorging[/B]
Heb je zin maar durf je het niet aan omdat je verzorging nodig hebt? Meld je dan toch aan. We hebben een fantastisch zorgteam en in goed overleg is er soms meer mogelijk dan je zelf denkt.




[B]BBQ
[/B]Wanneer een heel weekend teveel van het goede is , dan kan je gebruik maken van de mogelijkheid om op zondagmiddag langs te komen tijdens de BBQ. Voor deelnemers aan het weekend is dit inclusief, mensen die alleen tijdens de BBQ komen betalen hiervoor €15,- p.p.
Tijdens de BBQ zijn ook partners van harte welkom.


[B]Aanmelden[/B]

Er zijn meer aanmeldingen binnengekomen dan we kunnen plaatsen[B]. [/B]Er is inmiddels een reservelijst.


We doen ons best om, wanneer dit kan, mensen vanaf de reservelijst alsnog mee te laten gaan.


Wil je een plekje op de reservelijst, of wil je je aanmelden voor de BBQ?


[B]Stuur dan een mail naar: [/B][EMAIL="lemele@ms-express.nl"]lemele@ms-express.nl[/EMAIL]


Deelnemers:
Angel@
Bemmel
Ducaatje (organisatie)
E Haveman
Elroyv
Esthalie
Ferry
Frokje
Gerrit
Hannes
Ilone
Iris B
Janine_D
Janny 2
Jolan
Jrs77
Klooriaantje
Kootje
Mandarijntje2
Marijke
Marrynw
Matthijs1975
M-essie
Mickey16
Moog
Nibo
pike
Pippi
Pokey
PrinsJohn
Rene1968
Roelof
RjevB
Sietje
Speedy (organisatie)
Spyke
Tif
Zonnestraaltje
Zwaan01


[B]Zorgteam:[/B]
Anne
Laura
Lisan
Milly
Monique
Tiana


[B]Handige handjes:[/B]
Ernst


[IMG]https://tickers.TickerFactory.com/ezt/d ... /event.png[/IMG]
pokey

Bericht door pokey »

hoppa !!!
sietje

Bericht door sietje »

Heb er weer zin in.
4kleintjes

Bericht door 4kleintjes »

Ik ga dit jaar niet mee de jongste wordt 1 juni 18 en dan wil ik gewoon thuis zijn en Zelf ben ik 3 juni jarig
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Ik heb mij ook weer aangemeld en heb er uiteraard weer veel Zin In :feest::feest::feest:
Janine_D

Bericht door Janine_D »

En natuurlijk wil ik er ook weer bij zijn! De aanmelding is verstuurd!
janny2

Lemele

Bericht door janny2 »

Lemele

Ook ik meld me weer aan.Heb er zin.
pike

lemele

Bericht door pike »

lemele

Ik heb me ook aan gemeld.

vriendelijke groeten Pike

Boris
Angel@

Bericht door Angel@ »

leuk!

aanmelding is de deur ook uit :)
roelof

Bericht door roelof »

aangemeld:cool:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp