Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Simkaart

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Suzan

Simkaart

Bericht door Suzan »

Ik gebruik al jaren Lebara. Overal bereik en als je zoals mij zelden mobiel belt of mobiel online gaat, is het heel voordelig.
Want als je voornamelijk via wifi bereikbaar bent, verbruik je ook niets en kun je rustig een half jaar met een tientje beltegoed doen.

En mocht je per ongeluk je mobiele netwerk aan hebben staan na een update en je niet in de gaten hebt dat dit dus aan staat (is me al eens overkomen!), krijg je een sms om je te waarschuwen.

De iPhone gebruik ik echt alleen om te App'en, foto's/filmpjes van m'n beestjes maken en voor nood. Meer niet.
En ik heb ook altijd de lokatievoorziening, roaming en weet ik wat allemaal uit staan. Want als ik het www op wil, doe ik dat thuis wel op m'n desktop waar ik wifi heb.

Vreemde App's die ook beltegoed vreten heb ik ook niet er op staan, het is heel basic.
M'n mail hoef ik ook niet in de supermarkt te checken, zo belangrijk ben ik niet dat het geen half uur kan wachten.
En uiteraard zit ik niet de hele dag met m'n snufferd op Face-book. :D

Kortom, ze worden echt niet rijk aan mij. :o

Voor mij is m'n iPhone echt een telefoon, en meer niet. Als het aan mij lag, had ik gewoon nog m'n antieke NOKIA. :haha:
Ik ben echt een fossiel. :tralala:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik zit al bijna 20 jaar bij Telfort. Gewoon prepaid, en je kunt zelf naar keuze een bundel voor 1 maand internet kopen met je beltegoed. Is die op, dan kun je gewoon niet meer online. Geen stiekeme afschrijvingen dus en net als bij Suzan: met een tientje kun je zo een half jaar tot een jaar vooruit. Zeker nu de tijd van sms-en wel voorbij is...
Sharon

Bericht door Sharon »

Ik zit al ruim 20 jaar met alle tevredenheid bij Vodafone. Ik bel eigenlijk nooit en zit ook weinig op mobiel internet. Zelf gebruik ik niet meer dan 20 euro op jaarbasis.

Volgens mij kan je bij Vodafone wel een maand bundel nemen, maar wordt hij daarna automatisch verlengd. Ik maak er zelf geen gebruik van, maar kan me wel voorstellen dat andere dat lastig vinden.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

hier ook al 20 jaar Vodafone (gestart in de tijd dat het nog Libertel heette).

Ik gebruik vooral zoveel mogelijk wifi als ik de deur uit ben (wat tegenwoordig echt wel op heel veel plaatsen kan). Ben ik ergens waar het niet kan en ik wil echt online zijn, kan ik voor 1 euro mijn data aanzetten (zit wel een beperking, maar ik weet niet waar die grens ligt uit mijn hoofd). Dit heeft niks met de bundels te maken; daar heb ik geen verstand van eerlijk gezegd :o;)


Het is altijd 1 euro, zolang je die grens niet over gaat. De tijd is dan tot 00.00 in de nacht, dan gaat de 24 uur opnieuw in en kost het je weer 1 euro, maar dat zul je denk ik vrijwel nooit doen. Sowieso hoef ik hier maar heel weinig gebruik van te maken.

voor mij geen duur abonnement...succes!
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi raimonnea,

Heb je al een keus weten te maken?
pike

Bericht door pike »

je wilt toch ook een goed netwerk hebben (bereikbaar zijn)
Dit ligt aan waar je in nederland woont welke provider het beste netwerk heeft en welke het goedkoopst is!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=raimonnea;1117925] Mijn telfort kaart is op, ga ook niet meer opwaarderen = duur, [/QUOTE]

Vreemd, want ik betaal echt niets extra's met Telfort. Als ik er een tientje op zet, is dat tientje toch echt pas op als ik het zelf verbruikt heb met bellen of een internetbundel heb gekocht...
Iris J.

Bericht door Iris J. »

ik heb zelf eerst altijd T-Mobile gehad, heeft een van de beste netwerken en bereikbaarheid,
Ging altijd goed, ook mijn man heeft prepaid van T-Mobile gehad, had eerst Vodafone maar de bereikbaarheid daar van was een regelrechte ramp.

Nu hebben wij alle twee een abonnement ook van T-Mobile tot volle tevredenheid.

Succes met de keuze.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ah, dan snap ik het! Ik bel zelf nooit mobiel... ;)
Iris J.

Bericht door Iris J. »

Ja ik doelde op een prepaid kaart van T mobie maar heb t ff voor je opgezocht.
Is ook best duur zag ik.

Internet € 0,10 per MB
Bellen € 0,20 per minuut
Sms € 0,15 per sms
Deze tarieven gelden voor internetten, bellen en sms'en binnen Nederland én de EU, servicenummers uitgesloten

Ik betaal voor mijn abonnement net 15 euro Pm en heb dan onbeperkt bellen en 5 GB internet.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp