Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Simkaart

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Nessa

Bericht door Nessa »

Mijn kinderen hebben een simkaart van de HEMA.
Sms- en kost 10 cent en bellen 12 cent per minuut.
Het beltegoed blijft een jaar geldig.
pokey

Bericht door pokey »

ik zit voor € 2,50 per maand (dus geen prepaid maar abbo) bij simpel en heb 250mb internet. gebruik ik de helft van hahaha ivm vrij wifi overal.

wil wel 4 g hebben ivm online taxi (wmo / valys) kunnen bestellen en kunnen whats appen naar mn gezin of ze thuis zijn om me naar binnen te helpen enzo.
En zoals laatst voor fampyra naar denhaag 2x dan is een goed 4 g netwerk wel fijn om direct op fb te kunnen posten voor de fampyra strijders die er niet bij konden zijn..
dus puur een paar mb 4g ivm slechte wifi
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

ik heb die Simpel eens vluchtig bekeken en zie alleen de SimOnly van 4,50 per maand...maar begin dus wel te denken aan een overstap. :o

eerst nog uitzoeken hoe het zit met opzeggen, want dit ging om een abo voor een jaar, ik heb daar allemaal geen verstand van :ogen:

mijn moeder en zusje zitten voor 8,50 bij Ben en kunnen per maand opzeggen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp