Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS - verpleegkundige

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
tracy

MS - verpleegkundige

Bericht door tracy »

Straks voor het eerst naar de MS-verpleegkundige. Ben benieuwd wat ze voor mij kan betekenen.
mischa

Bericht door mischa »

Het is al fijn dat er iemand wat langer de tijd heeft om naar je verhaal te luisteren en je misschien tips kan geven mbt alledaagse dingen.
Succes!
tracy

Bericht door tracy »

Ja, ze neemt inderdaad de tijd. Ruim 3 kwartier. Het was de eerste kennismaking. Dus ze wilde veel van mij horen hoe het ging. We kwamen tot de conclusie dat ik niet blijf hangen in het probleem, maar oplossingen zoek. Zoals het gebruik maken van een tandem en een motor met zijspan bij balansproblemen.
Het feit dat je kunt bellen of mailen als je problemen hebt geeft in iedergeval een goed gevoel.
mischa

Bericht door mischa »

Fijn dat je eerste ervaring al zo positief is.
Ik denk dat het voor jezelf ook goed is om oplossingen te znoeken en niet alleen maar beren op de weg te zien.
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Fijn dat het een goed gesprek is geweest.
Ik ben één keer geweest en vond het erg prettig. Ik heb haar daarna ook een keer gebeld.
Ik ben heel blij dat ze bestaat. Alhoewel mijn neuroloog ook een fijne man is.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp