Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ruitje overleden

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Nessa

Bericht door Nessa »

Wat een ontzettend mooie kaart!

Ik hoop dat iedereen die Janet liefhad en haar nu moet missen, troost vind in haar geloof dat Janet haar aardse tent heeft verruild voor een eeuwige woning in de hemel, en dat Janet nu thuis is bij Hem.
Fratema

Knoop in m'n maag

Bericht door Fratema »

Knoop in m'n maag

Ik heb haar gekend, gesproken, gechat op Facebook
Een rotsvast voorbeeld voor velen

Dankbaar dat zij in het Licht is en trouw is gebleven, ondanks de duisternis en de wrede pijnlijke stiltes 's nachts.

[URL="https://www.youtube.com/watch?v=5DM-jPM0XBw"]You'll never walk alone[/URL]
Raimond

Bericht door Raimond »

Ik wens iedereen die Ruitje kon

sterkte en ben blij dat Ruitje eindelijk haar rust heeft waar ze al zo lang op wachten.

Ruitje ik heb je niet gekend had wel nog je laatste bericht gelezen die je had geplaatst maar ik hoop echt dat je je plekje gevonden hebt waar je nu ook mag zijn.

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Ik wens iedereen die Ruitje lief had , heel veel sterkte toe met het verlies van Ruitje.

Vele van ons mochten op welke manier dan ook kennis maken met haar.

Bewonderenswaardig hoe ze tot het einde toe , bleef geloven in alles.
De weg naar het licht is niet makkelijk gegaan , hier is veel strijd aan voorafgegaan.

Vele van ons hebben ons vaak machteloos gevoeld om hoe er met haar werd omgegaan.

Rust in vrede Ruitje , deze heb je zo verdiend !
Jildau

Bericht door Jildau »

[COLOR="black"][COLOR="Purple"]
Ruitje , vergeten zal ik jou niet, een vrouw met bijzondere kwaliteiten en missie! Jou beschreven pijn blijft me bij ieder veel Kracht [/COLOR][/COLOR]
SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

Heel veel sterkte voor ieder die haar lief had
Roely

Bericht door Roely »

Veel sterkte voor familie en vrienden.

Janet heeft nu eindelijk rust.
Annejolein

kerkdienst beluisteren

Bericht door Annejolein »

kerkdienst beluisteren

voor wie de uitvaartdienst wil volgen:

[url]https://kerkdienstgemist.nl/streams/955626[/url]

vanaf zaterdag 9.55 uur
wilm

Bericht door wilm »

Dank voor link annejolein
wilm

Bericht door wilm »

Mooie indrukwekkende dienst

Wens en bid iedereen veel kracht toe bij het gemis
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp