Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

25 jaar miks

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
mispeltje*

25 jaar miks

Bericht door mispeltje* »

Afgelopen weekend heb ik mijn 25 jaar miks feest gevierd. Een geweldig feest met heel veel mensen uit alle hoeken van mijn leven even en alle hoeken van het land. Als cadeauwens had ik een donatie voor msweb. We hebben met zijn allen echt heel veel geld verzameld en dat wil ik dit weekend overmaken aan msweb. Maar hoe dat precies moet daar kom ik niet helemaal maar dat zal vast wel goed komen. Ik wil dit heel graag met jullie delen omdat ik best wel heel erg trots ben op de naam van mijn feest. 25 jaar miks oftewel 25 jaar maar en mix van MS en ik. Samen met mijn MS heb ik bereikt waar en hoe ik nu in het leven sta en daar ben ik enorm dankbaar voor!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Vanuit de noemer "feest", wil ik je van harte feliciteren! Wat heb je het mooi gevierd, en wat ontzettend goed dat je je hiermee ook inzet voor MSweb. Ik wens je heel veel geluk in de aankomende jaren miks! :D
Knillis

Bericht door Knillis »

Gefeliciteerd Mispeltje en op naar de volgende 25 jaar miks!
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

naast felicitaties ook een 'gniffel' van mijn kant...ik volg je op fb, maar had dat dan nog niet aan jouw persoon hier gekoppeld ;)
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Wat mooi dat je dat viert, Mispeltje!
Het leven geeft je soms hobbels die je moet nemen, maar als het je lukt daar mee te dealen en er het beste van te maken, dan mag je heel trots zijn en is het het waard om daar een feestje aan te koppelen.
Gefeliciteerd!
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Mispel,

Mooi dat je het op deze wijze weet te gedenken. :goed:

Op naar de volgende 25 jaar. ;)
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Dank jullie wel!
nora † 26-06-2020

25 jaar miks

Bericht door nora † 26-06-2020 »

25 jaar miks

Hoi Mispeltje,

Bij deze wil ik je bedanken voor je prachtige gift.
Geweldig,daar is MSweb héééél blij mee.

Je hebt de gift geoormerkt voor het Forum.
Dat snap ik. Jij hoorde volgens mij bij één van de eerste bezoekers. De naam Mispeltje kan ik me in ieder geval altijd goed herinneren. Denk ook dat we elkaar vroeger wel eens tegenkwamen, op een 'beurs' of zoiets.

Hoe dan ook, geld voor het forum komt juist heel goed van pas want er moet flink aan 'de achterkant van het Forum' gesleuteld worden.

Kortom: heel veel dank! Groetjes Nora
Sharon

Bericht door Sharon »

Mooi dat je het op deze manier viert. De naam Miks vind ik ook leuk gekozen. 😊

Daarnaast heel erg mooi om te lezen dat je geld ingezameld hebt voor MSweb en dan met name voor het forum. Zoals Nora al aangeeft is je gift heel erg welkom. Dank je wel!

Veel geluk in je komende Miks jaren.
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Bijzonder om het zo te vieren. Wel erg mooi.
Gefeliciteerd en ik hoop dat je met net zoveel enthousiasme de volgende jaren doorgaat.

Zelf ben ik er nog niet aan toe om het te vieren, maar ik zal (terugkijkend) ook wel bijna op de 25 jaar zitten.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp