Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Makkelijke maaltijden?

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
wilm

Bericht door wilm »

Inderdaad geen enkel probleem om maar 1x p jaar bestellen

Je kan altijd proefpakket bestellen en dat zijn ook maar 5 maaltijden ;)(om op te bergen)

Heb zelf 2 diepvriesladen (1 grote en 1 kleine)
en ligt altijd vol
Is echt heel efficient indelen dan lukt het bij mij

Bij beide mogelijk tot proefpakket bestellen
shandy49

Bericht door shandy49 »

Heb een proefmaaltijd (3 x) besteld bij Uitgekookt.
Dit is een koelvers pakket en in de koelkast 5 dagen houdbaar.

Keuze uit 3 gewichten, 350 ,450, 600 gram, minimaal 200 gram verse groente.
Vrijdag tussen 8.30 en 12.30 bezorging (veel bezorgtijden keuze),
dus als het met de paasdagen niet wil vlotten met het lijf is er kabeljauw op het programma.:D

Piet
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

ik wilde bij vers aan tafel bestellen; zo voor de pasen ideaal dacht ik

Maar...ik heb 6 maaltijden/soepen in mijn mandje wat hij ook aangeeft. Maar dan wel de melding dat ik niet aan de bestelhoeveelheid voldoe?? :???:

om uit te proberen 9 artikelen in mijn mandje...nog steeds die melding...en ik kan ook niks uit mijn winkelmandje halen?

#beginnersproblemen :D
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik zie dit op de site:
U bestelt minimaal 6 maaltijden. De bestelling kunt u compleet maken met soepen en desserts, te bestellen vanaf drie stuks.

Ik maak hier uit op dat je soepen dus niet mee mag rekenen bij de 6 stuks. Zaten er bij die 9 dingen in je mandje 6 maaltijden? En als je naar je winkelmand gaat, kan ik daar gewoon dingen verwijderen.
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Als wij snel en makkelijk willen doen we ook wel eens rode kool met appeltjes uit de diepvries. Patat in de actifry en een burgertje of gehakballetjes (bv ikea) die in de oven kunnen.

Een andere optie is gemengde groenten (bv bloemkool, broccoli en wortel) uit de diepvries. Daarbij rijst (ik vries alles in wat ik over hou) en dan ook de balletjes of burgertjes oid.

Een andere optie is de bonenschotels (bv Hak). Daar wat extra groenten door (ook uit een potje) en dat in een taco of wrap.

Voor alle drie geldt wel een beetje energie nodig om het op te warmen, roeren, maar goedkoper dan kant en klaar.
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Mispel,

Heb je inmiddels al een bevredigende oplossing gevonden?
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Sinds ik ook hartfalen heb moet ik zoutloos/arm eten.[/COLOR][/B][B][COLOR=DarkOrange]
[/COLOR][/B]
[B][COLOR=DarkOrange]Ik ben dus van de kant en klare maaltijden afgestapt,
[/COLOR][/B]
[B][COLOR=DarkOrange]1 omdat ze(vaak) niet te vreten zijn, [/COLOR][/B]
[B][COLOR=DarkOrange]2 gezien de rotzooi die erin gegooid wordt[/COLOR][/B]
[B][COLOR=DarkOrange]3 én het erg zout is[/COLOR][/B][B][COLOR=DarkOrange]
[/COLOR][/B]
[B][COLOR=DarkOrange]Ik kook voor meerdere dagen of 4 personen terwijl wij met z'n 2en zijn en wat we niet op maken verdeel ik in bakjes die genoeg zijn voor 1 pers.[/COLOR][/B][B][COLOR=DarkOrange]
[/COLOR][/B]
[B][COLOR=DarkOrange]Zo kan ik kiezen om iets anders te eten dan mijn dochter, zij bv macaroni waar ik niet echt dól op ben, en ik eet dan bv snert waar zij niet gek op is.[/COLOR][/B][B][COLOR=DarkOrange]
[/COLOR][/B]
[B][COLOR=DarkOrange]Het smaakt zoals ik het graag wil, ik weet wat erin zit en het is zoutloos....3vliegen in 1 klap.[/COLOR][/B][B][COLOR=DarkOrange]
[/COLOR][/B]
[B][COLOR=DarkOrange]En een keer een boterham gebeurt ook wel eens.
[/COLOR][/B]
wilm

Bericht door wilm »

de maatlijden bij supermarkt zijn inderdaad erg zout

Maar de speciaal daarvoor gemaakte maaltijden niet
bijv vers aan tafel of apetito
die zijn er ook zoutloos/arm

Maar zelf extra koken blijft voordeliger
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]De prijzen zijn idd ook niet om over naar huis te schrijven...[/COLOR][/B]
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

als je zelf nooit ergens zout bij doet, zijn zelfs de speciaal gemaakte maaltijden nog te zout...;)

en de prijzen zijn pittig...de keuzes beperkt (maar een enkele vegetarische maaltijd, geen vrije keuze voor volkoren pasta of zilvervliesrijst). Ik snap dat op zich wel, maar daardoor voor mij echt minder aantrekkelijk ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp