Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Makkelijke maaltijden?

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
pike

Bericht door pike »

ik vries snijbonen in.
gewassen en in stukjes geknipt of gesneden eventueel met een molen.
in porties deze gooi ik later in kokend water moeten dan 7minuten in kokend water liggen en dan zijn ze goed.

1 keer per week bijna het hele jaar rond.

hamburger of worst ook die liggen bij mij in de diepvries

dan alleen nog maar aardappelen maken.

of pizza uit de diepvries bij de lidl deze verdraag ik beter dan die van de ah.
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

Heb sinds kort een ander bedrijf gevonden voor maaltijden.
Vers en heel erg lekker. kan het aanraden. En heel veel keus. Altijd de moeite waard om even op de website te kijken: [U][url]www.uitgekookt.nl[/url][/U]

Verse maaltijden, ik heb genoten. kijk nu alweer uit naar vanavond dat ik een warme maaltijd kan eten.
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

[QUOTE=Suzan;1122362]Hoi Mispel,

Heb je inmiddels al een bevredigende oplossing gevonden?[/QUOTE]
We hebben even een Kink in de kabel omdat Joachim voor minstens een maand is uitgeschakeld. Nu lossen me het even op door verse magnetronmaaltijden te kopen in een supermarkt. Absoluut niet ideaal maar voor nu goed genoeg
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

[QUOTE=Annemarie 1958;1123729]: [U][url]www.uitgekookt.nl[/url][/U]

Verse maaltijden, ik heb genoten. kijk nu alweer uit naar vanavond dat ik een warme maaltijd kan eten.[/QUOTE]

ik heb de proefbestelling gedaan en vond die maaltijden ook prima.
Ik vind alleen de bezorgtijden niet fijn...ik val in het 2e blok van 16.00-22.00...ze zijn dat wel aan het bijstellen naar 15.00-21.00 maar dan nog vind ik het laat.

overigens kreeg ik mail dat ze tussen 17.32 en 18.32 zouden komen...dat werd 19.30 (en daar moest ik zelf achteraan bellen). Ze zijn aan het groeien en dit soort dingen mag van mij nog wel verbeteren.

maar goed; over de maaltijden die ik op heb geen tegenvaller dus ;)
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Ik heb een aantal magnetron maaltijdbakjes met zo'n drievaksverdeling.

Regelmatig vul ik zo'n bakje als ik lekker (en teveel) gekookt heb.

Voordeel is dat ik niet nogmaals opschep omdat het zo lekker is én, omdat ik het invries, heb ik een volgende keer een makkelijke lekkere maaltijd als ik een keer geen zin/tijd of energie heb om te koken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp