Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Weerbericht

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Suzan

Bericht door Suzan »

Ja, ik ga echt morgen en zaterdagochtend proviand (voedsel, melk, brood, etc) inslaan, zodat ik voorlopig niet naar buiten hoef als ik dat niet wil.

Ik was net met de hondenuitlaatster aan het appen, en die zei ook al "als ik het woord hittegolf hoor, kan ik wel janken".
Want zij krijgt nu natuurlijk niet van mij afmeldingen, maar van meer honden dus flinke inkomsten derving.

Bovendien is zij ook niet blij om die hitte in te moeten want ook al gaan ze zwemmen met z'n allen, zij moet aan de kant staan in die zon.
ADEMloos

Bericht door ADEMloos »

Hopelijk is het water dat gevallen is tegen maandag verdampt, anderswordt het net alsof je in een moeras woont.

Ademloos
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

dat is allang weg gezakt.

Het Grondwater Peil is Hier nog Steeds niet Op Peil.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

ik hoop nog steeds op die paar procent kans dat die hele hittegolf niet door gaat...tegen beter weten in :cool:

mijn lichaam is nu al in protest stand :huilen:
Klaartje

Bericht door Klaartje »

Na de enorme warmte van vorig jaar zomer (en de complete lichamelijke instorting daardoor) hoop ik dat hitte dit jaar uit blijft. We gaan binnen nu en 3 weken verhuizen dus voor instorten is geen tijd.
Koelvest heb ik paraat!
Gelukkig woon ik aan de kust, dat is voor mij toch prettiger dan de warmte in het binnenland.
vlindie

Bericht door vlindie »

:goed::goed:
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ik heb ook alle afspraken voor volgende week naar de ochtend verschoven of afgezegd.... maar dan ineens het goede nieuws van Fratema! :goed:

We zullen zien, ik ben voorbereid!
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

ik bid met je mee...:bidden::bidden::bidden:
abceetje

Bericht door abceetje »

Tot nu toe heeft geen enkel weerbericht aangegeven dat het wel wat minder wordt, dus ik vraag het me af of Helga gelijk gaat krijgen! Ik hoop het maar vrees het ergste. :(
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp