Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Weerbericht

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Fratema

Helaas, ik had gelijk....

Bericht door Fratema »

Helaas, ik had gelijk....

[QUOTE]veelbelovend voorspellingen vandaag, veelbelovende wolken hier maar ik geloof er niks van[/QUOTE]

Geen reden voor een feestje

Nog wat:
* morgen redelijk warm maar dat is maar één dag
* daarna steeds temperaturen rond de 22 graden
* nauwelijks noemenswaardige neerslag, alleen vrijdag iets meer
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik ben wel erg blij met de regen die de afgelopen twee dagen (pas) hier valt.
En nee, het is nog láng niet genoeg om de tekorten aan te vullen, maar de natuur is er enorm blij mee.

En ik ook. Alles beter dan in de tropen wonen zonder dat ik daar voor gekozen heb. ;)
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Ik geniet ook wel van deze temperatuur.
En, ook al is het nog niet genoeg, ik zie de planten in de tuin een beetje minder hangen.
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Hier in Apeldoorn, vanmiddag 30mm regen; kunnen we weer een paar dagen vooruit ;)
Knillis

Bericht door Knillis »

Dan kan het gras voor ons appartement weer wat groener worden Annejolein want volgens mij wonen wij tegenwoordig vrij dicht bij jullie in de buurt.

We zijn er nu even niet maar het gras was flink geel toen we vertrokken.
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ik heb niet veel regen meegekregen, maar heb in Utrecht natte voeten gekregen toen ik snel van de trein liep en toen ik weer thuis in de Achterhoek kwam, lagen ook hier de plassen eindelijk. Hè hè.
Alleen in Doetinchem heeft alles blank gestaan, daar viel in korte tijd heel lokaal ineens 80mm!
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Regen, regen, regen..........goed voor de natuur,
maar het gaat toch wel heel snel vervelen.

Wat kan een mens snel veranderen, want kortgeleden
zaten we te “smachten” om een bui.:haha:
Niets zo veranderlijk als een mens (en het weer)
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

:haha::haha:
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ik ben er ook heel blij mee.
En nu schijnt de zon alweer!
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik denk altijd maar zo: Zolang we over het weer kunnen zeuren, valt de rest van het leven nog wel mee. :cool:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp