Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Weerbericht

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Aan het einde van de tweede hittegolf, toch ons weer-draadje weer even omhoog.

Ik was vandaag overmoedig, en ging na de sportschool nog even op de fiets naar mijn ouders 5 km verderop. Toen ik daar weer weg wilde fietsen en opstapte, begaf mijn balans het en viel ik om. Zo stom. Boem, auw!
Bekijk het maar, zei mijn lichaam: fietsen met deze warmte! :moe:

Blij toen ik thuis was en op de bank kon kruipen, deze dag heeft me heel wat reserve-lepeltjes gekost.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik vond het vandaag ook érg drukkend hier. Zo zat ik gisteren nog een kwartier in de brandende zon op een perron te wachten en trok ik dat (niet blij natuurlijk, maar het "ging").

Maar vanmiddag werd ik binnen gewoon gek van de plakkerigheid. Alsof ik een laag vette lijm over m'n lijf gesmeerd had. Elke porie transpireerde. Bah.
En ik probeer echt water te besparen, maar ik ben tóch even heel snel onder het water door gelopen, want ik werd vies van mezelf. :bah:
Die twee minuten lauw water moest echt even. Sorry natuur.
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Ik had vandaag ook echt zo'n dag waarbij ik totaal geen energie had. Zelfs te moe om te douchen.
Hopelijk morgen wat beter weer.
Iris J.

Bericht door Iris J. »

ooooo ik heb vanmiddag een fietstocht gemaakt van in totaal 45 km. vonden het heerlijk op de fiets.:haha:
Fratema

Zowaar ook hier wat regen

Bericht door Fratema »

Zowaar ook hier wat regen

Geen onweer, beetje jammer maar ja

De IJssel staat toch een stuk hoger dan vorig jaar
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Vannacht hebben we hier 2 keer onweer en heel veel regen gehad!
Er staan alleen nog plasjes in de beken hier, je kunt fietsen op de beekbedding. Bizar. Iets verder westelijk kunnen de vogels wel weer zwemmen zag ik op foto's.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp