Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Weerbericht

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Suzan

Bericht door Suzan »

Het mag nu echt wel eindelijk wat afkoelen van mij hoor... Het is nog steeds ruim boven de 30 graden en ook al is dat dan geen 40 graden, het is nog steeds om af te sterven. :moe:

Ze beloven regen voor morgen.
Ik geloof dat ik dan maar gewoon in de tuin ga liggen en m'n eigen Turks Fruit scene zonder Rutger ga spelen. :ogen: :haha:
Fratema

Tja, Rutger.... R.I.P.

Bericht door Fratema »

Tja, Rutger.... R.I.P.

Maar wij zijn er nog!!! Gisteren was een mindere dag. Ik ben 's morgens fluitend in de zon naar de Welkoop gereden. Ongeveer 5 km, ongeveer half elf :stom: en zonder pet op mijn hoofd want koptelefoon :stom: :stom:

Fratema als dombo. Ik kwam thuis en ging eeeeeeeeeen liggen. Na een uur vond ik dat het tijd was m op te staan. Ik wel, maar mijn MonSter dacht er anders over. Ik ben ongeveer 10 minuten aan het klooien geweest om tot zit te komen op het randje van mijn bed. Ik ben met een linke zwiep vol valgevaar in mijn rolstoel terecht gekomen. (weer een kwartier), En ik voelde een plas in mijn tena :ogen: dus wat nu?

Om het niet te lang te maken: ik heb echt veel risico moeten nemen om de vieze tena uit te doen en een schone min of meer goed aan te brengen. 's Middags kwam mijn :lief: thuis en schrok van mijn verhaal. Ik kon dus niet staan, ik kon niet op de WC voor een grote, het was echt &*)^&_%$^$ shit. Mijn :lief: kreeg een idee. Ze heeft mij met een ijskoude natte handdoek om mijn nek in de tuin gezet. Het was een wondermiddel. Ik voelde mijn krachten terugkomen, herstellen. Ik ging na een half uur coolte naar het oilet. Ik kon staan. Ik kon draaien. Ik kon mijn benen weer veilig gebruiken.

In mijn hoofd had ik de vakantie al gecanceld. In mijn hoofd lag ik al 24 uur per dag op bed. Maar nee, de mens lijdt het meest... etc
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE] Tja, Rutger.... R.I.P.[/QUOTE]

Die scene is de afgelopen dagen zó vaak voorbij gekomen dat het eigenlijk niet viel te negeren. Ik zie mezelf niet euforisch in de regen door de tuin rollen, ben nooit zo "spontaan" geweest. Bovendien kan ik dat m'n buren niet aandoen. :haha:

Maar fijn dat je weer wat bij de levenden bent gekomen dankzij het praktische handelen van je lief.
En het stomme is dat als je in zo'n letharische toestand bent, je gewoon zoiets simpels niet zélf kunt bedenken... Ik herken de toestand. Dat brein is dan echt even -out of order- . :ster:
ADEMloos

Bericht door ADEMloos »

Nou Suzan en Fratema bij ons is het 20* de helft van 3 dagen geleden.
En. ?...... we zitten bijna aan 10mm regen en daar komt straks nog wat bij.

ademloos
Suzan

Bericht door Suzan »

Ja ik zie het op buienradar. En zie dan ook dat het daar waar ik woon vandaag niet gaat regenen.
Heb blijft lekker onder Deventer hangen en laat ik nou flink wat kilometers daar boven zitten... moet geduld hebben dus. Morgen komt er water. :bidden:

De zuidelijke provincies krijgen vandaag nog verkoeling. De rest moet nog even wachten.
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Wow, Fratema, heftig. Gelukkig dat het nu beter met je gaat.

Het is hier nu 27 graden, binnen en buiten. Ik heb slappe benen en armen. Mijn zicht is wazig, net als mijn hoofd. Gelukkig niet zo heftig. Ik hoop voor iedereen dat het weer iets normaler wordt.
wilm

Bericht door wilm »

Wat schrikken frans
Maar fijn dat wat beter gaat
ADEMloos

Bericht door ADEMloos »

Vanochtend 19* en de afgelopen 24 uur 32mm regen. Ik zie op mijn buienradar nog geen regen daar in het oosten Suzan.

ademloos
Fratema

Hier nul komma niks

Bericht door Fratema »

Hier nul komma niks

veelbelovend voorspellingen vandaag, veelbelovende wolken hier maar ik geloof er niks van
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik hoop serieus dat je ongelijk krijgt, want mijn weer-app maakt me lekker met regen rond drie en vier uur vanmiddag (40%).
En dat is nog niet veel, maar al regent het maar een uurtje, elke druppel is welkom. :ja:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp