Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Weerbericht

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Knillis

Bericht door Knillis »

Ja, inderdaad en intussen is het weer ingetrokken en is 39,4 inGilze Rijen het record.
Billy

Bericht door Billy »

Ik zal maar niet zeggen dat dat ook weer verbroken is, veel te heet voor :haha:.

Heb over een uurtje fysio. Ga iig genieten van de airco. Of ik alleen naar de crosstrainer ga kijken of ook erop weet ik nog niet :D. Gisteren was het maar een half uur oefeningen 1 op 1, nu sporten.
Iris J.

Bericht door Iris J. »

Wij waren op de camping waar de voorspelling voor vandaag 41 graden was.
ook morgen nog 39 gr voorspelt, toch mar besloten om een aantal dagen naar huis toe te gaan! :huilen:
Billy

Bericht door Billy »

Wat balen, hoop dat je zaterdag weer terug kunt!
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Wat goed dat je gaat sporten Billy!

Ik had het ook bedacht voor vanavond, maar twijfel nu wel. Sporten kan in de airco, maar ik moet er ook nog komen....
Billy

Bericht door Billy »

Ja ik heb dan geluk met de taxi. Heb mijn arm oefeningen wel gedaan, benen niet allemaal.

Struikel al genoeg zo :D
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Als je Gilenya met 40 graden de hele dag in je reiskoffer zit..... Is het dan erg dat je pas 4 weken later op de terugweg denkt dat dat misschien niet zo goed is voor je medicatie?? :haha::haha: Te laat..... ;)
ADEMloos

Bericht door ADEMloos »

Ons weerstation tikte gisteren toch de 41* aan. Vandaag gelukkig wat minder warm.

ademloos
Elenitsa

Bericht door Elenitsa »

De auto vond gisterenavond dat het 43 graden was. Je kunt natuurlijk wel discussiëren over hoe kloppend zo’n meter is.

Ach Leeuwtje. Buiten de reiskoffer was het vast niet heel veel koeler. Maar dat me wel bedenken dat ik dat ‘probleem’ komende weken ook in de tent ga hebben. Maarja, de koelkast mag ook niet.
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Welkom terug Leeuwtje.

Heb vanochtend het voorbeeld van Billy gevolgd en ben wezen sporten. Inderdaad, ik moest weer even in de realiteit gezet worden: het hoeft niet zwaar, of intens. Als je al een half uurtje geweest ben, is het al knap.

Dus ik heb uiteindelijk drie kwartier gesport, geen gewichten, beetje wandelen, fietsen en roeien. Mijn lichaam was er niet heel blij mee, tintelingen overal. Maar nu lekker fris gedouched en voldaan op de bank voor de ventilator. Goed gedaan.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp