Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Weerbericht

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Suzan

Bericht door Suzan »

Vandaag en vrijdag 39 gr. Morgen 40 gr... Ik wist niet eens dat het zo warm kon worden in Nederland. :huh:
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Ik was zo lief om de postbode een ijsje aan te bieden.
Ze genoot er enorm van. Maar bleef wel even gezellig staan kletsen in de schaduw van ons afdakje. Die vijf minuten in de deuropening waren warm genoeg om te bedenken dat ik vandaag geen wandeling ga maken.
Fratema

Ik vind het wel warm, wie niet maar

Bericht door Fratema »

Ik vind het wel warm, wie niet maar

Godzijdank gedraagt mijn MS zich voorbeeldig
Ik heb nog steeds energie, bv. om de afwasmachine leeg te pakken nu :moe:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Vandaag heb ik "la joie" om 1000 km te reizen voor 1 graad temperatuurverschil! :D Van 38 graden naar 37... En dan vooral maar hopen dat alle airco's in het openbaar vervoer niet op 18 graden zijn gezet, want dat geeft gegarandeerd gezondheidsproblemen!
Knillis

Bericht door Knillis »

Sterkte Leeuwtje, ik benijd je niet. Sterkte en goede, en vooral zo koel mogelijke reis.:cool:
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik zit de laatste dagen maar aan de [URL="https://nl.wikipedia.org/wiki/Oraal_rehydratiemiddel"]ORS[/URL]. Dat is het enige wat de zouten aanvult en zorgt dat ik niet van m'n stokkie ga nu.
Fratema

Mogge

Bericht door Fratema »

Mogge

Vanaf het werk, hier koel en comfortabel
benieuwd of we de 40 halen, ergens. Ik denk van wel

Ieder die er last van heeft: sterkte
Suzan

Bericht door Suzan »

[URL="https://twitter.com/rtvutrecht/status/1 ... 6790982656"]Hittewonder: moederduif verlaat nest, maar ei komt toch uit[/URL]

Bizar. De moederduif moest kiezen om te overleven en uit die hitte weg te gaan.
Een een wijfje die op haar eieren zit, zal ze normaal gesproken [I]nooit [/I]verlaten. Maar zo warm is het, dat dieren volledig tegen hun instinct in gaan. :slecht:
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik zie net op mijn telefoon dat er een nieuw hitterecord is. Het was net 41,7 graden in Deelen (bij Arnhem).

Zweet zweet :o
Billy

Bericht door Billy »

Maar er is nog discussie over of het klopt lees ik...

Ik hoop zo dat de verwachtingen kloppen en zaterdag de temperatuur al flink lager is :bidden:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp