Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Aankoop door BIBLION

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Antoinette

Aankoop door BIBLION

Bericht door Antoinette »

BIBLION heeft boor de 3e maal een boek van mij aangekocht voor de bibliotheken. Na HET VERGETEN KIND en EEN NIEUW BEGIN, nu ook DE VLINDER VALLEI.Jippie. Blij.
(de vlinder is door mijzelf geschilderd.

zie voor meer informatie over dit boek mijn website
[url]www.antoinettekersten.nl[/url] of de website van mijn uitgever: [url]www.kirjaboek.nl[/url]

p.s. de recensie van Biblion was geweldig maar ik krijg hem hier niet geplaatst. Vreemd pdf bestand, Jammer.

Hier volgt een afbeelding van de cover.

[IMG]http://i64.tinypic.com/23gyzxg.jpg[/IMG]
Sharon

Bericht door Sharon »

Wat een goed bericht Antoinette. Gefeliciteerd!
wilm

Bericht door wilm »

Gefeliciteerd
Elenitsa

Bericht door Elenitsa »

Gefeliciteerd! Wat een leuk, goed nieuws!
Antoinette

De recensie van Biblion.

Bericht door Antoinette »

De recensie van Biblion.

Hierbij de recensie van Biblion:

De vlinder vallei / Antoinette Kersten-Peters. - [Hoogwoud] ]. - 248 pagina's ; 21 cm.

Jennifer St. Clair laat na haar scheiding van de gewelddadige marinier Nick Orlando haar kinderen achter om op zoek te gaan naar haar roots.

Met alleen haar kleren en de erfenis van een oudtante, een dagboek en een leren jurk, vertrekt ze naar Arizona om te zoeken naar familie die ze nooit gekend heeft. Hier ontmoet ze Josh Rogers die haar kennis laat maken met zijn volk, de Apache-indianen. Ook Josh is in de ban van het geërfde dagboek waarin de Apache veel voorkomen. Samen gaan ze op zoek naar antwoorden.

Antoinette Kersten-Peters schreef al eerder romans met historische aspecten zoals 'Het vergeten kind'*, waarin heden en verleden elkaar afwisselen. Ook in 'De vlinder vallei' speelt zij met een familiemysterie uit het verleden dat aan de hand van dagboekfragmenten uit de negentiende eeuw langzaam ontrafeld wordt.

Dat dit verhaal opgebouwd is rond waargebeurde geschiedkundige feiten over het Apachevolk in Amerika, maakt het behoorlijk geloofwaardig.

Met een romantische verhaallijn in zowel het dagboek als het heden.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Gefeliciteerd, Antoinette!
mari

Bericht door mari »

Wat een mooi nieuws voor jou, gefeliciteerd!
Spunky

Bericht door Spunky »

Dat is echt heel mooi, Antoinette.
Gefeliciteerd......

Het maakt me ook heel nieuwsgierig naar je boeken, ga meteen kijken om mijn bieb je ook heeft .
** twee titels, heb ik direct gereserveerd ;)
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Gefeliciteerd, Antoinette!
Antoinette

Bericht door Antoinette »

dankjewel dames. :)

[QUOTE] twee titels, heb ik direct gereserveerd[/QUOTE]

Welke Spunky? Je maakt me nieuwsgierig. ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp