Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Oranje dames - Trumpettes 2-1 ?

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
josfromglos

Oranje dames - Trumpettes 2-1 ?

Bericht door josfromglos »

:girlpower::brul: Kom op Holland! Gaan jullie het dan doen of?........
tracy

Bericht door tracy »

:girlpower:Ze zijn de afgelopen wedstrijden alleen maar beter geworden. Dus ik duim met je mee. 2-1 voor Ned zou mooi zijn. Volgens mij kunnen ze het.:girlpower::girlpower:
Suzan

Bericht door Suzan »

"Trumpettes"?? :huh:

Dit vind ik echt een vreselijke belediging voor deze topsportvrouwen. Ik vermoed dat zij verhipte weinig overeenkomsten met meneer Trump zijn kijk op het leven hebben. :cool:



On topic: Natuurlijk hoop ik dat het Nederlands team het toernooi winnen. :girlpower:
Nessa

Bericht door Nessa »

Trumpettes, jos? Oei oei, laat Megan Rapinoe dat maar niet horen!

Wij zitten om 5 uur voor de tv! Het robotvoetbal hebben de Nederlandse dames iig al gewonnen:D
Klick

Bericht door Klick »

ik ga ook kijken al denk ik niet dat we veel kans maken..
helaas, maar ik moet bekennen dat de dames van de USA een klasse beter zijn

okok de eerste helft valt niks tegen ;) gelukkig
Suzan

Bericht door Suzan »

Allemachtig, wat spannend. :brul:
Lilianne

Bericht door Lilianne »

2-0 achter en nog maar tien minuten te gaan. Dat wordt heel moeilijk.
tracy

Bericht door tracy »

JAMMER, 2e, maar het zijn wel bikkels, dat ze zover zijn gekomen.:girlpower::girlpower:
Klick

Bericht door Klick »

dat zijn het zeker!
tweede is super goed!
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik vind het zó ontzettend sneu voor van der Gragt. Die meid heeft het hele toernooi als een rots daar in de verdediging gestaan en dan doet ze gewoon haar werk (ok, iets te hoog dat been) en krijgt ze een penalty tegen... :huilen:
Voor mij is ze een held. :bravo:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp